جام جم ورزشی: امروز بیست و هفتم آبان ماه است، روزی که علی دایی در آن ده سال پیش صدمین گل ملی خود را به ثمر رساند.
کد خبر: ۷۳۹۶۵۹
روزی که دایی 100 گله شد‎

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی که قبل از این دیدار 98 گله بود، به امید صد گله شدن به میدان آمد، علی دایی که در روز 14 مهر 80 با انجام بازی برابر تایلند به صدمین بازی ملی رسیده بود حالا به انتظار گل صدم بودند و آحاد فوتبال هم در انتظار کشیدن برای رسیدن دایی به گل صدم لحظه شماری می‌ کردند ایران بازی رفت برابر لائوس را در شهر «وین تیان» مرکز لائوس 7 ـ صفر برده بود.

در دقیقه 7 بازی در تهران، گل اول بازی را دایی زد و 99 گله شد او در دقیقه 19 گل دوم ایران را زد و با این گل به صدومین گل ملی رسید و به عنوان اولین صدگله فوتبال ملی در تاریخ این رشته شد و افتخاری عمیق را نصیب فوتبال ایران کرد.

دایی گلزنی را ادامه داد و در دقیقه 27 گل سوم ایران و خودش را زده و 101 گله شد. او در دقیقه58 چهارم خودش و ایران و گل 102 ملی خود را زد، بعد از این گل نکونام در دقایق 63 و 72 و آرش برهانی در دقیقه 68 سه گل دیگر زده و بازی 7 ـ صفر تمام شد.

اما روند گلزنی دایی ادامه یافت. او برابر پاناما گل 103 را زد، به بوسنی گل 104 خود را زد، برابر ژاپن به 105 رسید، برابر لیبی به گل 106، مقابل توگو گل 107 برابر تایوان گل 108 و بالاخره گل 109 و گل آخر خود را در برابر کاستاریکا به ثمر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها