برای حضور در مراسم مشاهیر فوتبال آسیا

دایی و بهزادی راهی فیلیپین شدند

جام جم ورزشی: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: «به کریمی گفتند تو منتظر باش تا دایی را از تیم‌ملی کنار بگذاریم و تو بشوی همه​کاره اردو.»
کد خبر: ۷۳۸۸۶۹
میناوند: کریمی همیشه منتظر بود جای دایی را بگیرد

علی کریمی و علی دایی سال​هاست با یکدیگر مشکل دارند. یکی از ریشه‌های مشکل‌شان به اردوهای تیم‌ملی برمی​گردد و آن حاشیه معروفی که می‌گفتند برخی از بازیکنان میانه این دو نفر را گِل​آلود کردند.

مهرداد میناوند از آن دسته کسانی است که همیشه شایعه دو به​هم​زنی بین کریمی و دایی را با خود به این سو و آن سو می‌برد.

میناوند در مورد این اختلاف تاریخی به ما گفت: «واقعاً ناراحت شدم وقتی دیدم کریمی در برنامه 90 این طور در مورد دایی صحبت کرد. از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم بخش کامل مصاحبه را پخش نکند چون آبروریزی می‌شود و باعث ناراحتی هواداران خواهد شد.»

او سپس با لبخند به سراغ آن شایعه معروف رفت و اضافه کرد: «همیشه با کریمی و دایی به یک اندازه رفیق بودم اما من میانه این دو را به​هم نزدم. برای بازی ایران و عربستان که با علی دایی بازنده بودیم، خودم رفتم پیش کریمی و به او گفتم باید با هم برویم استادیوم. من این طوری با این دو نفر رفاقت کردم. خدا شاهد است که چه اتفاقاتی رخ داد.»

میناوند حالا ریشه‌های این اختلاف را به صورت شفاف نشان می‌دهد: «من این کار را نکردم اما پنهان​کاری هم نمی‌کنم، بله! چند بازیکن تیم‌ملی بودند که حرف‌ها را جابه‌جا به دایی و کریمی می‌رساندند. همه چیز را تحریف می‌کردند. 4، 5 نفر هم بیشتر نبودند. حتی مربی تیم‌ملی هم این طور رفتار می‌کرد.»

وی در پایان گفت: «به غیر از آنها، یکی از مسئولان فدراسیون در زمان حضور ما در تیم‌ملی و یکی از مدیران عامل باشگاه‌های ایران با رفتارهای‌شان به کینه‌های دایی و کریمی علیه یکدیگر اضافه کردند. به کریمی گفتند تو منتظر باش تا دایی را از تیم‌ملی کنار بگذاریم و تو بشوی همه​کاره اردو. کریمی هم همیشه در انتظار این ماجرا بود. با این حال مطمئنم درگیری دایی و کریمی هرگز ختم به خیر نمی‌شود.»

(روزنامه خبرورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها