جام جم ورزشی: چندی پیش مجله فوربس فهرست ثروتمندترین ورزشکاران دنیا را منتشر کرد.
کد خبر: ۷۳۸۸۶۰
ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، در این فهرست 20 نفره نام 5 فوتبالیست به چشم می خورد. این پنج فوتبالیست هم اکنون جزء برترین فوتبالیست های دنیا هستند و در طول سال میلیون ها دلار کسب درآمد می کنند. نگاهی به میزان درآمد آنها می اندازیم:

1- کریستیانو رونالدو

این ستاره پرتغالی رئال مادرید در طول سال بیش از 80 میلیون دلار درآمد دارد و جایگاه دوم ثروتمندترین ورزشکاران کنونی ورزش جهان را اشغال کرده است.

2- لیونل مسی

ستاره آرژانتینی بارسلونا دومین فوتبالیست ثروتمند دنیا و چهارمین ورزشکار ثروتمند دنیاست. او در طول سال 64.7 میلیون دلار به دست می آورد.

3- زلاتان ابراهیموویچ

رده دوازدهم ثروتمندترین ورزشکاران دنیا از آنِ مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن یعنی زلاتان ابراهیموویچ است. میزان درآمد سالیانه زلاتان 40.4 میلیون دلار تخمین زده شده است. او سومین فوتبالیست مایه دار جهان فوتبال است.

4- گرث بیل

دیگر ستاره رئال مادرید هم جز پردرآمدترین ورزشکاران سال است. این ولزی که عنوان گران ترین فوتبالیست تاریخ را هم یدک می کشد 36.4 میلیون دلار در طول سال پول در می آورد. او در رده چهاردهم فهرست فوربس قرار گرفته است.

5- رادامل فالکائو

در فهرست ثروتمندترین ها نام یک کلمبیایی هم به چشم می خورد. فالکائو به ترتیب نفر پنجم و پانزدهم فهرست ثروتمندترین فوتبالیست ها و ورزشکاران دنیا قرار گرفته است.این مهاجم منچستریونایتد 35.4 میلیون دلار در طول سال به دست می آورد.

6- نیمار

ستاره برزیلی بارسلونا رده شانزدهم پردرآمدترین ورزشکاران سال را در اختیار دارد. این مهاجم گلزن و 22 ساله 33.6 میلیون دلار درآمد سالیانه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها