جام جم ورزشی: در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس شش بازی برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۶۲۴۵
از پیروزی بزرگ آبی های لندن تا پیروزی خفیف شیاطین سرخ

به گزارش جام جم ورزشی ، لیورپول در آنفیلد، ورزشگاه خانگی‌اش به استقبال چلسی رفت. در این مصاف بعد از آنکه تیم میزبان با گل دقیقه 9 امره سان از شاگردان خوزه مورینیو جلو افتاد، میهمان لندنی موفق شد به بازی بازگردد و حتی باخت را با برد عوض کند.

کی‌هیل دقیقه 15 گل مساوی را زد و بعد دقیقه 67 دیگو کاستا گل برتری را زد.

چلسی با این برد 29 امتیازی شد و فاصله خود را با ساوت‌همپتون (10 بازی، 22 بازی) به 7 امتیاز افزایش داد.
همچنین از ساعت 18 و 30 دقیقه 4 دیدار برگزار شد که منچستر یونایتد که روزهای بدی را سپری می کند به مصاف کریستال پالاس رفت و با تک گل خوان ماتا بر کریستال پالایس غلبه کرد و بعد از 4 هفته ناکامی به پیروزی رسید و ساوتهمپتون شگفتی ساز این فصل لیگ جزیره در مقابل لستر سیتی با 2 گل به برتری رسید. برنلی نیز با یک گل مقابل هال سیتی شکست خورد و وستهام و استون ویلا بدون گل مساوی کردند.
در آخرین دیدار دیشب لیگ برتر انگلیس و از ساعت 21، کوئینزپارک رنجرز در خانه به مصاف من سیتی رفت که این دیدار پر افت و خیر به تساوی 2- 2 انجامید.
گل های بازی را آگوئرو در دقایق 32 و 83 برای من سیتی و ائستین در دقیقه 21 و ده میکلیس گل به خودی در دقیقه 76 به ثمر رساندند.
در جدول لیگ برتر انگلیس چلسی با 29 در صدر و ساوتهمپتون با 25 امتیاز در مکان دوم و من سیتی با 21 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها