جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:امروز فغانی کمی ملاحظه بازی بعدی استقلال را کرد. حیدری و کرار باید اخراج می‌شدند بازیکنان ما قطعا اخراج می‌شدند.
کد خبر: ۷۳۵۶۶۹
خطیبی: فغانی امروز ملاحظه بازی بعد استقلال را کرد

رسول خطیبی پس از تساوی 2 بر 2 تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: اول که باید دو نکته را بگویم اول اینکه باید افتحار کنیم به هواداران تراکتورسازی نه فقط تبریزی‌ها بلکه تمام ملت ایران باید به آنها افتخار کنند. دومین موضوع این است که افتخار می‌کنم به بازیکنانم که با وجود اسم نداشتن این گونه بازی می‌کنند. جرات داشتند که بازی عقب افتاده را 2 بر یک کردند.

وی افزود:تراکتورسازی همیشه مظلوم قرار گرفته است امروز هم اینگونه بود. امروز فغانی کمی ملاحظه بازی بعدی استقلال را کرد. حیدری و کرار باید اخراج می‌شدند اگر بازیکنان ما بودند قطعا اخراج می‌شدند. بازی‌ای که این قدر سرعت دارد و 2-3 دقیقه باید وقت اضافه می‌گرفتند 5 دقیقه وقت اضافه گرفتند از این موضوع تعجب کردم. سرعت بازی بالا بود. فوتبال زیبایی ارائه کردیم این نیست که همیشه زیبا بازی کنیم و برنده باشیم. تجربه‌ای کسب کردیم که باید پیش‌بینی کنیم تا دیگر این اتفاقات نیفتاد. از بازی بازیکنانم راضی هستم به خصوص در نیمه دوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها