جام جم ورزشی: تیم بوروسیا در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی که بازی دو بار به دلیل پرتاب بمب های دود زا متوقف شد گالاتاسرای را با چهار گل در هم کوبید.
کد خبر: ۷۳۴۹۲۵
4 تایی کردن حریف در شب دود و جنجال+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، اینکه در دقیقه 39 مارکو رویس روی توپی که پیشچک برایش فراهم کرد، گل اول بازی را برای ژرمن‌ها به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
در نیمه دوم باز هم زردپوشان وستفالن بودند که بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادند. فشار بی پایان این تیم موجب شد دقیقه 54 بار دیگر دروازه ترک‌ها باز شود. این بار زننده گل سوکراتیس بود که از موقعیت ایجاد شده توسط کاگاوا و سباستین کل نهایت استفاده را برد تا تیمش دو بر صفر جلو بیفتد.
اما یاران گالا توانستند در دقیقه 69 با غافلگیر کردن میزبان، یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. ضربه هاکان بالتا طوری بود که از وایدن‌فلر هم کاری برنیامد تا اختلاف گل به حداقل برسد اما دقایقی بیشتر طول نکشید که چیرو ایموبیله دورتموند را به گل سوم رساند.
10 دقیقه بعد سمیح کایا روی سانتر ایموبیله اثر گذاشت و توپ را وارد دروازه خودی کرد تا چهارمین گل دورتموند هم به ثبت برسد. این بازی در نهایت با همین نتیجه 4 بر 1 به سود بروسیا دورتموند به پایان رسید.

البته این دیدار با آشوب برخی از تماشاگران دو بار متوقف شد. پرتاب بمب های دودزا آرامش و نظم ورزشگاه اختصاصی دورتموندی ها را به هم ریخته بود. تصاویری از این دیدار جنجالی را در ادامه می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها