جام جم ورزشی: سنگربان اسطوره ای رئال مادرید در آستانه دیدار با لیورپول می گوید که می خواهد تا 40 سالگی در رئال باقی بماند.
کد خبر: ۷۳۴۶۳۲
کاسیاس: پیراهنم را بالوتلی عوض می کنم

به گزارش جام جم ورزشی ، رئال‌مادرید و لیورپول امشب در اولین دیدار دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر به میدان می روند.

ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال مادرید پیش از این دیدار گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. صدرنشینی در لیگا اتفاق بزرگی بود که به آن دست یافتیم و حالا با روحیه به مصاف لیورپول می‌رویم. خوشبختانه پیروزی های پی در پی در لیگا به ما کمک کرده است که اعتماد به نفسمان افزایش یابد. برای این دیدار به هیچ وجهه نباید دیدار رفت را ملاک قرار داد. مهر چه در دیدار رفت رخ داد تمام شده است و به تاریخ پیوسته است. حالا با تیمی بازی داریم که تمام تلاشش را برای صعود انجام خواهد داد و به نظر من این بازی سخت ترین بازی ما در این مرحله لیگ قهرمانان است.

کاسیاس در لیگا و لیگ قهرمانان اروپا سنگربان اصلی رئال‌مادرید است و در جام حذفی ناواس به میدان می رود. او گفت: هر وقت در ترکیب اصلی رئال قرار گیرم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم محبوبم انجام خواهم داد. باید در تمام شرایط به تصمیم‌های مربی احترام گذاشت. هر بازیکنی می‌خواهد در ترکیب اصلی به میدان برود اما این مربی است که در نهایت حرف آخر را می‌زند و باید به تصمیم او احترام گذاشت. از شرایط خود در رئال راضی هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم. دیگر دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم چرا که برای من تمام شده است.

رئال مادرید فصل گذشته توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. آنها این فصل با هدایت کارلو آنچلوتی می‌خواهند به اولین تیمی در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شوند که توانسته از قهرمانی خود دفاع کند.

ایکرکاسیاس، دروازه‌بان و کاپیتان رئال مادرید درباره شرایط این تیم در فصل جدید، گفت: رئال مادرید همیشه با انگیزه قهرمانی در جام‌ها شرکت می‌کند. سالهاست که ما با همین روند در مسابقات شرکت ‌کرده‌ایم. خو‌شبختا‌نه سال گذشته یک سال رویایی برای ما بود و توانستیم به عنوان اولین باشگاه جهان به 10 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابیم. کسب دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان افتخار بسیار بزرگی برای ما بود، اما پایان افتخارها ما محسوب نمی‌شود. می‌خواهیم در این فصل یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کنیم و برای رسیدن به این هدف کاملا آماده هستیم.

کاسیاس در پایان گفت: برای همه ما بهترین خاطره فصل گذشته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما باید توجه داشته باشیم که نگاهمان به آینده باشد و بتوانیم به تاریخ سازی خود ادامه دهیم.

دروازه‌بان رئال مادرید که سال‌هاست در این تیم بازی می‌کند درباره اینده خود ادامه داد: پس از جام ملت‌های 2016 از تیم ملی اسپانیا خداحافظی خواهم کرد. می خواهم در یورو 2016 نیز دروازه بان اسپانیا باشم ولی در جام جهانی روسیه حضور نخواهم داشت. درباره فعالیت باشگاهی نیز باید بگویم که فکر می کنم تا 40 سالگی دروازه‌بان رئال باشم.

وی اضافه کرد: کانیزارس تا 38 سالگی دروازه‌بانی کرد و فراموش نکنید بوفون در حال حاضر 37 ساله است. خیلی دروازه‌بان‌ها بودند که تا 40 سالگی فعالیت کردند و من می خواهم یکی از آنها باشم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و می‌دانم که بازی‌های سختی نیز در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در پیش دارم. اولویت من در تیم ملی صعود به یورو 2016 و در تیم باشگاهی نیز قهرمانی در لیگا و لیگ قهرمانان اروپاست. وقتی شما پیروز می‌شوید همه شما را دوست دارند ولی وقتی شکست می‌خورید همه روزهای خوب شما را فراموش می‌کنند.

کاپیتان رئال مادرید درباره شایعه پیوستنش به آرسنال گفت: شایعه همیشه درباره من وجود داشته است. در سال های گذشته خیلی از این شایعات را شنیدم و اهمیتی نیز برایم ندارند. این ها تمام گکانه زنی رسانه ها است چرا که هیچ پیشنهادی نداشتم و اگر هم باشگاهی به من پیشنهاد دهد تا زمانی که مادرید من را بخواهد از این تیم نمی روم.

کاسیاس درباره تعویض پیراهن خود نیز گفت: من پیراهن‌های بازیکنان بزرگی از جمله گئورگی هاگی، لوتار ماتئوس و سالیناس را دارم. با توجه به اینکه پیراهن جرارد را نیز دارم، در این دیدار پیراهن بالوتلی را خواهم گرفت. البته او باید تا انتهای بازی صبر کند و بین دو نیمه پیراهنم را از من نخواهد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها