جام جم ورزشی: در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس، شاگردان مانوئل پیگرینی از مردان لوئیس فان خال پذیرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۷۳۴۴۲۲
شیاطین در خانه همسایه های پر سر و صدا

به گزارش جام جم ورزشی ، یونایتدها هفته گذشته در دیدار مقابل چلسی توانستند در ثانیه های پایانی به یک امتیاز برسند و امروز یک دیدار دشواری دیگر در پیش دارند.
منچسترسیتی
انتظار می رفت پس از قهرمانی در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر، شاگردان پیگرینی این فصل به دنبال رسیدن به اهداف بزرگترین باشند و فتح چند جام را هدف بگیرند. اما نتایج پر فراز و نشیب آنها، هواداران شان را نگران کرده است. سیتی در سه دیدار اخیرش در همه رقابت ها به پیروزی نرسیده؛ انها ابتدا در چمپیونزلیگ مقابل زسکا مسکو 2-2 مساوی شدند؛ سپس در لیگ برتر 2-1 بازی را به وستهام واگذار کردند تا حالا 9 امتیاز از چلسی عقب بیفتند (با یک بازی کمتر). آنها چند روز قبل در جام اتحادیه هم 2-0 مغلوب نیوکاسل شدند تا از این رقابت ها هم کنار بروند.
با توجه به این نتایج، سیتی فشار زیادی برای پیروزی در این دیدار احساس می کند و پیگرینی امیدوار است که تیمش پیروزی های فصل گذشته مقابل رقیب همشهری را تکرار کند. سیتی در دیدار امروز داوید سیلوا و فرانک لمپارد را در اختیار نخواهد داشت اما احتمالا یحیی توره علی رغم آسیب دیدگی در دیدار مقابل نیوکاسل، به میدان خواهد رفت.
منچستریونایتد
برخلاف سیتی، یونایتدها بعد از شروع ضعیف در رقابت های این فصل لیگ برتر، در هفته های اخیر نتایج بهتری کسب کردند و اکنون لوئیس فان خال امیدوار به کسب پیروزی در اولین تجربه اش در دربی منچستر است. شیاطین سرخ در 4 دیدار اخیر شکستی نداشتند و کسب یک امتیاز در ثانیه های پایانی از چلسی، اعتماد به نفس آنها برای دیدار امروز را افزایش داده است.
وین رونی که به دلیل اخراج مقابل وستهام، برای سه بازی از همراهی تیمش محروم بود، در دیدار امروز می تواند به میدان برود. اما آنتونیو والنسیا و رادامل فالکائو به دلیل مصدومیت، در دیدار امروز غایب خواهند بود. حضور فیل جونز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها