جام جم ورزشی: روز گذشته در هفته جدید لیگ برتر انگلیس تیم منچستریونایتد در لحظات پایانی با خوش شانسی از شکست برابر چلسی فرار کند تا آقای خاص حسابی عصبانی شود.
کد خبر: ۷۳۲۰۶۹
حمله آقای خاص به داور

به گزارش جام جم ورزشی ، چلسی و منچستریونایتد روز گذشته دو بر دو مساوی کردند. در این بازی پربرخورد داور دیدار 7 کارت زرد به بازیکنان دو تیم داد که سهم چلسی 5 اخطار بود و بازیکنان منچستر یونایتد نیز دو کارت زرد گرفتند.

خوزه مورینیو سرمربی چلسی در اینباره گفت: ترجیح می دهم راجع به کارت زرد دوم صحبت نکنم زیرا اگر راجع به آن صحبت کنم، باید وارد مسائل بسیاری شوم.

وی ادامه داد: پنالتی روی ایوانوویچ، تعداد کارت های زرد و خطاهایی که گرفته نشد، از اشتباهات داور بود.

مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد اختلاف چهار امتیازی چلسی نسبت به تیم های دیگر در صدر جدول لیگ برتر افزود: ما جایی برای خطا و یا اشتباه داوری نداریم.

سرمربی سابق رئال مادرید در خصوص عملکرد دیدیه دروگبا هم که اولین بازی فصل خود را انجام داد و گلزنی کرد، ادامه داد: این مهاجم با تجربه گرچه فرصت تمرین با تیم را هم نداشت اما عملکرد خوب خود را به نمایش گذاشت.

سرمربی چلسی خاطر نشان کرد: از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی هستم. آنها فوق العاده بازی کردند. بازی کردن مقابل منچستریونایتد که بسیار منسجم بازی می کند و سعی دارد از ضد حملات استفاده کند، کار آسانی نیست.

وی در پایان گفت: بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم و می توانستیم چند گل دیگر بزنیم. به همین دلیل من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها