هفته یازدهم لالیگا

شکست مدافع عنوان قهرمانی

هفته نهم لالیگا

سویا، بارسلونا را گرفت

جام جم ورزشی: در ادامه هفته نهم لالیگا سویا با صدرنشین کنونی یعنی بارسلونا هم امتیاز شد.
کد خبر: ۷۳۲۰۵۶
سویا، بارسلونا را گرفت

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته‌ نهم لیگای اسپانیا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که در یکی از دیدارهای برگزار شده سویا در خانه به مصاف ویارئال رفت و موفق شد با برتری در ثانیه های پایانی برابر "زیر دریایی‌های زرد" 22 امتیازی شود و به رده دوم جدول لیگا صعود کند.

لوسیانو ویتو در دقیقه‌ 79 موفق شد گل نخست ویا رئال را به ثمر برساند، در حالی که بازی با این نتیجه‌ رو به اتمام بود، دنیس سوآرس موفق شد در دقیقه‌ 88 بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار نبود. سویا میزبان در دقیقه‌ 90 صاحب یک ضربه پنالتی شد که کارلوس باکا این ضربه پنالتی را به گل برتری تیمش تبدیل کرد تا سه امتیا‌ز حساس این دیدار به حساب سویا واریز شود.

در دیگر دیدار مهم آتلتیکو مادرید ، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با تک گل ماریو مانژوکیچ ، مهاجم کروات خود ختافه را شکست دهد تا شاگردان دیگو سیمئونه 20 امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده پنجم قرار گیرد. البته در این دیدار الکسیس ، بازیکن ختافه در دقیقه‌ 52 از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم مادریدی یک بازیکن بیشتر در زمین داشته باشد.

دیدار اسپانیول و لاکرونیا نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

در جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا تا پایان هفته‌ نهم بارسلونا با 22 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد. سویا با همین تعداد امتیاز دوم است و رئال مادرید با 21 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها