جام جم ورزشی: در هفته جدید سری آ ایتالیا تیم یوونتوس به پیروزی دست یافت و میلان مساوی کرد.
کد خبر: ۷۳۲۰۵۵
یوونتوس برد، میلان مساوی کرد

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته هشتم رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی یوونتوس در خانه به دیدار پالرمو رفت و موفق شد با دو گل صاحب برتری شود تا با توجه به توقف رم با سه امتیا‌ز اختلاف هم‌چنان صدرنشین فوتبال ایتالیا باقی بماند.

برای یوونتوس در این دیدار آرتورو ویدال ابتدا در دقیقه‌ 32 گلزنی کرد و فرناندو یورنته اسپانیایی موفق شد در دقیقه‌ 64 گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

در دیگر دیدار مهم اینتر به مصاف چزه‌نا رفت و موفق شد با یک گل به برتری برسد.مائورو ایکاردی موفق شد نراتزوری را در دقیقه‌ 32 از روی نقطه پنالتی جلو بیاندازد تا اینتر با گل این مهاجم موفق شود چزه‌نا را از پیش‌رو بردارد.

میلان شب گذشته در خانه به مصاف فیورنتینا رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. ابتدا این نایجل ده‌یونگ هلندی بود که میلان را پیش انداخت. ضربه سر این بازیکن از روی کرنر ارسالی باعث شد شاگردان فیلیپو اینزاگی نیمه نخست را با برتری به رختکن بروند، ولی در نیمه دوم ژوزف ایلیچ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا هر دو تیم یک امتیاز از این دیدار را کسب کنند.

در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا تا پایان هفته‌ هشتم، یوونتوس با 22 امتیاز صدرنشین است. رم با 19 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و اودینزه با 16 امتیاز سوم است.

هفته‌ نهم سری A ایتالیا فرداشب (سه‌شنبه) با دیدار خانگی ساسولو و امپولی آغاز می‌شود.

در حساس‌ترین بازی‌های این هفته‌ چهارشنبه یوونتوس باید در خانه جنوا برای حفظ صدرنشینی خود تلاش کند و رم نیز به دیدار چزه نا خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها