جام جم ورزشی: مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: پیگیر پرونده سعید عبدولی هستیم و امیدواریم به نفع او رأی صادر شود.
کد خبر: ۷۲۶۴۷۰
ایران همچنان پیگیر پرونده حق کشی عبدولی

حسن بابک افزود: پرونده سعید عبدولی در فیلا در حال رسیدگی است و من امیدوارم رأی به سود او صادر شود. باید حقانیت این دلاورمرد ثابت شده و ما هم تا آخرین لحظه برای گرفتن حق او تلاش خواهیم کرد.

وی درباره نتایج ملی پوشان فرنگی در بازی های آسیایی 2014 اینچئون تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ است که تمامی ملی پوشان در اوزان مختلف مدال می گیرند. اگرچه دوست داشتیم رنگ مدال ها بهتر می‌شد اما ناداوری ها این حق را از ما گرفت.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در ادامه اعلام کرد: با 35 درصد از توانمان در بازی های آسیایی شرکت کردیم. تیم اصلی ما قبل از بازی های آسیایی به مسابقات جهانی تاشکند رفته بود و برای اینچئون از تلفیق نفرات جوان و باتجربه بهره بردیم.

بابک اضافه کرد: امسال برای کشتی فرنگی بی نظیر بوده است. در جام جهانی خوب بودیم و در تاشکند هم برای اولین بار قهرمان جهان شدیم. در اینچئون هم در همه اوزان مدال گرفتیم که این نتایج در تاریخ کشتی فرنگی بی سابقه است.

وی در ادامه با اشاره به رقابت های کشتی قهرمانی جوانان کشور در همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از این کشتی گیران تا چند ماه پیش در رده سنی نوجوانان کشتی می گرفتند حضور آن ها در رده سنی جوانان از لحاظ انگیرشی باعث شده تا سطح کیفی مسابقات بالا برود.

بابک درخصوص میزبانی همدان هم افزود: فیلا استانداردهایی تعریف کرده که ما هم باید مطابق با این استانداردها پیش برویم. بخشی از این استانداردها به سکو و نورپردازی و بخشی هم به اسکان و تغذیه مربوط می شود که در مجموع می توان گفت میزبانی همدان بد نبوده است. البته باید برای بهتر شدن تلاش کنیم و به این موضوع پی ببریم که هر مسابقه الگویی است برای رقابت های بعدی و برطرف کردن نقص های گذشته. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها