جام جم ورزشی: تیم ملی فوتبال اسپانیا با شکست در مقدماتی یورو 2016 باز هم ثابت کرد که دوران طلایی نسل شگفت انگیزش تمام شده است.
کد خبر: ۷۲۶۰۹۳
ماتادورها ناباورانه شکست خوردند

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان یورو 2012 در خانه اسلوواکی با نتیجه عجیب 2 بر یک مغلوب شد. در این بازی اشتباه ایکر کاسیاس در دقیقه 17 باعث شد یوراچ کوکا گل اول را برای اسلوونی به ثمر برساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید در اواخر نیمه دوم و در دقیقه 83 بازی فرانسیسکو آلاسر موفق شد نتیجه را برای اسپانیا به تساوی بکشاند اما گل دقیقه 87 میروسلاو اشتوک اسلوونی را به یک پیروزی ارزشمند رساند.

در گروه E تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری آسان با نتیجه 5 بر صفر میهمان خود سن مارینو را از پیش رو برداشت. در این بازی فیل جاگیلکا (25)، وین رونی (43 پنالتی، 78)، دنی ولبک (49)، اندروس تاونسند (72) برای سه شیرها گل زدند.

در دیدار دیگر این گروه سوئیس در خانه اسلوونی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. در این بازی میلیوویه نوواکوویچ در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی تک گل پیروزی بخش اسلوونی را به ثمر رساند.

در نهایت در حساس ترین دیدار تیم ملی فوتبال سوئد در خانه خود مقابل روسیه به تساوی یک بر یک دست یافت. در این بازی الکساندر کوکورین در دقیقه 10 روسیه را یک بر صفر پیش انداخت اما اولا تویوونن در دقیقه 49 نتیجه را برای سوئد به تساوی کشاند.

نتایج کامل دیدارهای پنجشنبه شب مقدماتی یورو 2016 به شرح زیر است:

گروه C

بلاروس صفر – اوکراین 2

مقدونیه 3 – لوگزامبورگ 2

اسلوواکی 2 – اسپانیا یک

گروه E

انگلیس 5 – سن مارینو صفر

لیتووانی یک – استونی صفر

اسلوونی یک – سوئیس صفر

گروه G

لیختن اشتاین صفر – مونتنگرو صفر

مولداوی یک – اتریش 2

سوئد یک – روسیه یک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها