جام جم ورزشی: دروازه بان برزیلی پرسپولیس که از نحوه رفتار مسئولان این باشگاه حسابی شاکی بود، به سراغ رئیس هیات مدیره باشگاه رفت.
کد خبر: ۷۲۵۶۴۳
درگیری شدید نیلسون با مرد همه کاره پرسپولیس

عصر دوشنبه، دفتر رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حسابی شلوغ و پرخبر بود. او مهمانان زیادی داشت و افراد بسیاری برای گفتن مشکلاتشان به دفتر مرد همه کاره پرسپولیس رفتند. سیاسی که با همه آدم ها، از کارمندان شرکتش گرفته تا علی دایی و حمید درخشان به یک شکل رفتار می کند، عصر دوشنبه نیز همین رفتارها را ادامه داد.

او در یکی از جلسات خود، میزبان نیلسون کوره آ دروازه بان برزیلی پرسپولیس بود. نیلسون از نحوه تسویه حساب باشگاه حسابی شاکی بود. قرار است او با قانون جدید تسویه حساب هفتگی، چیزی حدود 12 میلیون تومان بگیرد اما نیلسون معتقد است با این پول، ماه ها و شاید سال ها طول می کشد تا طلب فصل قبل به علاوه مبلغ این فصل خود را دریافت کند! او این مسائل را با سیاسی در جریان گذاشت اما رئیس هیات مدیره باشگاه به نیلسون گفت هیچ کاری نمی تواند برایش انجام دهد.
این شرایط باعث شد نیلسون از کوره در رفته و با عصبانیت تمام به رفتارهای سیاسی اعتراض کند. سیاسی نیز وقتی دید چنین اتفاقی در حال رخ دادن است، اول نیلسون را به آرامش دعوت کرد و سپس از او خواست دفترش را ترک کند.

نیلسون وقتی از دفتر سیاسی خارج شد، قصد داشت مجددا تهران را ترک کند و به پرتغال برگردد تا از آنجا از باشگاه پرسپولیس شکایت کند. اما پس از مشاوره با دوستانش، تصمیم گرفت راهی اردوی کیش شود. دیروز در این مورد شنیدیم این دروازه بان برزیلی هنوز نتوانسته ماجرای دوشنبه را فراموش کند و تصمیم گرفته بعد از اتمام اردوی کیش مجددا جلسه ای با سیاسی داشته باشد. اگر در آن جلسه، اتفاق جدیدی رخ داد و نیلسون توانست به بخشی از پولش برسد، در این تیم ماندنی است در غیر این صورت او نیز از پرسپولیس می رود.

نیلسون در این مورد گفت: «نمی خواهم برای تیم محبوبم حاشیه سازی کنم اما هواداران باید بدانند از فصل قبل هنوز طلب زیادی دارم و در این فصل، حتی یک دلار هم دریافت نکرده ام. این شرایط اصلا برای من قابل هضم نیست چون سال ها در باشگاهی بازی کرده ام که مسائل مالی در آن، کاملا شفاف بود. حالا می گویند ما حق اعتراض نداریم و باشگاه هر طور که خواست، در مورد مان تصمیم می گیرد. باز هم تاکید می کنم مشکل من با رفتار درست حل می شود. من اصلا دوست ندارم پرسپولیس را ترک کنم اما امیدوارم دیگران نیز کمکی به این قضیه نکنند. بعد از اردوی کیش دوباره به سراغ مسئولان باشگاه می روم و امیدوارم مشکلم حل شود وگرنه مجبورم تصمیم دیگری بگیرم.» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها