جام جم ورزشی: هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم می‌تواند به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا صعود کند.
کد خبر: ۷۲۴۴۴۷
راز قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها از زبان آندو

آندرانیک تیموریان پیش از سفر تیم ملی به پرتغال درباره حریفان ایران در جام ملت های آسیا اظهار کرد: ما سه تیم عربی هم گروه هستیم. باید آنقدر خوب ظاهر شویم تا نگران تبانی احتمالی تیم های عربی نباشیم. وقتی ما در بازی‌های خود پیروز باشیم چطور می‌خواهند تبانی کنند؟ من معتقد در این دوره به فینال بازی‌ها صعود خواهیم کرد.

وی افزود: حال که تیم از جوانان و با تجربه‌ها تشکیل شده می‌توانیم نتایج خوبی در جام ملت‌های آسیا کسب کنیم. راه سخت و درازی در انتظار ماست اما ما می‌توانیم به فینال بازی‌ها برسیم.

تیموریان در ادامه درباره جوانگرایی در تیم ملی نیز گفت: در حال حاضر اکثر تیم‌های ملی دنیا پوست اندازی کرده اند. وقتی بازیکنی 4 یا 5 سال برای تیم ملی بازی می‌کند خواسته یا ناخواسته از تیم ملی خداحافظی می کند. تیم ملی ایران هم از این قضیه مستثنا نیست. بازیکنان شایسته و جوانی در لیگ ایران بازی می کنند. این جوانان باید تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا در بازی‌های دوستانه حضور داشته باشند و کسب تجربه کنند. امیدوارم با این جوانگرایی که انجام می‌دهیم در بازی‌های آینده قوی‌تر ظاهر شویم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره حضور علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: علی کریمی یکی از بازیکنان بزرگ ایران است. او سهم زیادی در موفقیت تیم ملی داشته است. او می‌تواند تجربیاتش در تیم‌های بایرن مونیخ و پرسپولیس را در اختیار تیم ملی قرار دهد تا جوان‌ترهای تیم از او یاد بگیرند. چه ایرادی دارد که از بزرگ‌تر خودمان چیزهایی که نمی‌دانیم یاد بگیریم؟! امیدوارم کریمی از تجربیات کی‌روش استفاده کند تا در آینده مربی بزرگی شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها