درخواست عجیب مربی راه آهن از فدراسیون فوتبال

کولی‌بالی را از ایران اخراج کنید

جام جم ورزشی: سرپرست باشگاه راه‌آهن تهران گفت: موسی کولی‌بالی بازیکن اهل مالی تیم صنعتی خوزستان به علت توهین به یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران باید از کشور اخراج شود.
کد خبر: ۷۲۳۸۸۹
کولی‌بالی را از ایران اخراج کنید

بهنام ابوالقاسم پور پس از شکست تیم راه‌آهن برابر صنعتی خوزستان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: درگیری‌های آخر این بازی از آنجا آغاز که موسی کولی‌بالی بازیکن خارجی تیم فوتبال صنعتی خوزستان نسبت به احمدرضا عابدزاده مربی تیم ما توهین کرد.

وی افزود: عابدزاده یکی از اسطوره‌های فوتبال ما به شمار می‌رود که هنوز بسیاری از ایرانیان افتخارات وی را در میادین مختلف از یاد نبرده‌اند، بنابراین چگونه یک بازیکن خارجی که در فوتبال ما بازی می‌کند به خود اجازه توهین کردن به چنین شخصیتی را می‌دهد؟

سرپرست باشگاه راه‌آهن تهران اضافه کرد: به نظر من مسئولان فدراسیون فوتبال باید به سرعت نسبت به رفتار دور از شان این بازیکن تصمیم جدی بگیرند و وی را با جریمه سنگین و اخراج از فوتبال ایران تنبیه کنند تا این کار آنها درس عبرتی برای سایر بازیکنان خارجی فوتبال ایران شود که در هر صورت باید احترام اسطوره های فوتبال این کشور که مورد احترام و علاقه مردم هستند را داشته باشند.

ابوالقاسم‌پور همچنین گفت: فدراسیون باید در خصوص این ماجرا قاطعیت خود را به خوبی نشان دهد و ما انتظاری جز این از فدراسیون فوتبال نداریم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها