بازی های آسیایی اینچئون

مردان کبدی ایران هم فینالیست شدند

تکواندو بازی های آسیایی

شکرانه ایزدی باخت و حذف شد

جام جم ورزشی: تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم بانوان ایران با شکست مقابل نماینده ماکائو از دور بازیهای آسیایی اینچئون حذف شد.
کد خبر: ۷۲۳۷۸۳
شکرانه ایزدی باخت و حذف شد

در سومین روز رقابتهای تکواندوی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در اینچئون کره جنوبی در بخش بانوان و در وزن 67- کیلوگرم شکرانه ایزدی بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل "لیو کینگ" از ماکائو شکست خورد و حذف شد.

در راند اول مبارزان با احتیاط کار کردند و داوران یک اخطار به هر دو دادند در فاصله 30 ثانیه مانده به پایان راند اول ایزدی یک ضربه سر زد و سه امتیاز گرفت ولی به زمین خورد و یک امتیاز هم به حریف رسید.مربی ماکائو به این ضربه سر اعتراض کرد که این اعتراض اشتباه بود و کارت او سوخت. در راند دوم حریف ماکائویی دچار آسیب دیدگی شد و به زمین خورد ولی داوران به او اخطار ندادند.در ادامه مبارزه ایزدی یک اخطار دیگر گرفت تا کار 4 بر 2 شود و این راند با همین نتیجه به پایان رسید.

در راند سوم ایزدی دفاعی کار کرد و بازهم اخطار گرفت تا کار به تساوی 4 بر 4 کشیده شود.داوران یک امتیاز فنی دیگر هم به نماینده ماکائو دادند که سرمربی ایران به این ضربه اعتراض کرد و داوران این اعتراض را قبول نکردند و کار 5 بر 4 به سود نماینده ماکائو شد. ایزدی یک ضربه دو امتیازی زد و 7 بر 5 جلو افتاد اما بازهم به راحتی امتیاز از دست داد و مبارزه بازهم به تساوی کشیده شد و کار به راند طلایی کشید.

در راند طلایی هم اولین امتیاز را حریف ماکائویی گرفت و شکرانه ایزدی حذف شد.

حریف ماکائویی که در این مبارزه با هوگو و لباس قرمز مبارزه می کرد مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام و شکرانه ایزدی هم مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2014 ازبکستان را در کارنامه دارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها