جام جم ورزشی: نجمه خدمتی، اولین بانوی طلایی ایران در مسابقات اینچئون کره جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی مدال طلای خود را به شهدا تقدیم کرد.
کد خبر: ۷۲۳۴۳۹
اولین بانوی طلایی ایران مدالش را به شهدا تقدیم کرد

نجمه خدمتی اولین بانوی طلایی ایران در مسابقات اینچئون کره جنوبی پیش از ظهر امروز به بیرجند محل زندگی خود بازگشت و در دیدار با استاندار خراسان جنوبی مدال طلای خود را تقدیم به شهدا کرد.

وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین قهرمانان ایران اسلامی هستند، گفت: اگر رشادت‌ها و از خودگذشتی‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز در کشور آسایش و امنیت نداشتیم.

وجه الله خدمتگزار با بیان اینکه اهدای مدال توسط این بانوی قهرمان کشور به شهدا کاری ارزشمند و نشان دهنده تدین و اعتقادات قلبی وی است، تصریح کرد: به اهتزار در آمدن پرچم پر افتخار کشورمان در مسابقات آسیایی کاری بزرگ و ارزشمند است.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و همچنین اعطای هزینه حج عمره و اعزام در اولین اولویت خراسان جنوبی به سرزمین وحی به همراه پدر و مادر به نجمه خدمتی، از خدمات و تلاش‌های وی قدردانی کرد. (مشرق)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها