جام جم ورزشی: جام ملت‌های آسیا که بزرگترین تورنمنت فوتبال قاره کهن محسوب می شود، 100 روز دیگر در استرالیا آغاز می شود.
کد خبر: ۷۲۳۴۱۰
آغاز شمارش معکوس 100 روز تا برگزاری جام ملت‌های آسیا

به گزارش جام جم ورزشی، سایت AFC نوشت: مسئولان رسانه ای، ورزشی، دولتی و تجاری روز چهارشنبه به مناسبت 100 روز تا برگزاری جام ملتهای آسیا در استرالیا که بزرگترین تابستان در تاریخ فوتبال این کشور محسوب می شود، گردهم جمع می شوند.

چهره های ورزشی شامل سرمربی تیم ملی استرالیا و رییس کمیته برگزاری این جام در این ضیافت ناهار حضور خواهند یافت.

از سوی دیگر، کاپ قهرمانی آسیا تور جهانی خود را از چین آغاز کرده است و بعد از سفری در آسیا روز دوم دسامبر به استرالیا می رسد.

در کوالالامپور مقر ای اف سی نیز نمایندگان 16 تیم شرکت کننده در این جام با حضور در اجلاسی جزییات نهایی بزرگترین تورنمنت فوتبال آسیا را مشخص می کنند.

مایکل براون مسئول کمیته برگزاری محلی این مسابقات گفت: ما تا شروع بزرگترین تورنمنت فوتبال در خاک استرالیا روزشماری می کنیم.

وی گفت: با آغاز تورنمنت هیجان به اوج خود می رسد. انتظار می رود بیش از نیم میلیون نفر تماشاگر این مسابقات باشند و صدها میلیون نفر نیز در سراسر جهان از طریق تلویزیون مسابقات را ببینند.

کارگاه دو روزه با حضور سرمربیان، پزشکان و مسئولان 16 تیم شرکت کننده در جام ملتهای آسیا روز سه شنبه در کوالالامپور آغاز به کار کرد.

عبداله بن سلطان احمدشاه نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: هدف از این کارگاه آشنایی تیم ها با این رویداد ورزشی است که در استرالیا برگزار می شود.

وی گفت: میزبانی این رقابتهای مهم موید آن است که استرالیا بخشی از آسیاست.

این مقام ای اف سی اظهار داشت: جام ملتهای آسیا، جام جهانی آسیا است و شرکت در این تورنمنت افتخاری برای تیم هاست.

وی افزود: انتظارات بسیار بالاست و تمام تیم ها می خواهند قهرمان این تورنمنت شوند.

براون با اشاره به آمادگی پنج شهر برای میزبانی این رقابت ها گفت: ما متعهد هستیم که این جام را به بهترین جام آسیا تبدیل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها