جام جم ورزشی: مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار ادامه یافت. شکست بارسلونا مهم ترین اتفاق دیدارهای دیشب بود.
کد خبر: ۷۲۳۳۲۴
چلسی و بایرن بردند/ باخت بارسلونا به پاریسی ها

به گزارش جام جم ورزشی، پاری‌سن ژرمن فرانسه در خانه به دیدار بارسلونا رفت که این بازی با برتری 3 بر 2 تیم فرانسوی به پایان رسید. در این دیدار ابتدا این تیم پاری‌سن ژرمن بود که به گل رسید. داوید لوئیز، مارکو وراتی و بلازی ماتئودی گل های پاری سن ژرمن را زدند و مسی و نیمار هم گلزنان بارسلونا بودند.

در دیگر دیدار این گروه آژاکس و آپوئل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. لوکاس اندرسن تک گل تیم هلندی را به ثمر رساند.

در گروه F بایرن مونیخ در دیداری که چند ساعت زودتر از سایر بازی ها برگزار شد موفق شد با تک گل توماس مولر از روی نقطه پنالتی زسکا را در روسیه شکست دهد. بایرن با این پیروزی در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

در دیگر دیدار این گروه منچستر‌سیتی و رم در انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سرخیو اگوئرو خیلی زود در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت ولی فرانچسکو توتی در دقیقه 23 گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در گروه G لیگ قهرمانان چلسی در پرتغال مهمان اسپورتینگ لیسبون بود که موفق شدبا یک گل به برتری برسد. تک گل نمانیا ماتیچ صربستانی روی پاس فابرگاس کافی بود که چلسی به گل برسد.

شالکه و ماریبور در دیگر دیدار این گروه به تساوی یک بر یک رسیدند تا امتیازات را تقسیم کرده باشند. در گروه H باته بوریسوف که در بازی اول خود با 6 گل برابر پورتو شکست خورده بود توانست بیلبائو را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا شکست تحقیرآمیز در بازی اول خود را جبران کرده باشد. شاختار نیز در دیگر دیدار این گروه با پورتو دیدار کرد که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها