فدراسیون جهانی کشتی طرف عبدولی را گرفت

عکسی که ثابت می کند در حق عبدولی ناداوری شد

بازی های آسیایی اینچئون

عبدولی باخت/ حق کشی آشکار داوران

جام جم ورزشی: سعید عبدولی با حق کشی آشکار داوران مقابل حریف کره ای خود شکست خورد.
کد خبر: ۷۲۲۹۲۸
عبدولی باخت/ حق کشی آشکار داوران

به گزارش جام جم ورزشی عبدولی نیز در نیمه‌نهایی وزن 71 کیلوگرم برابر حریف کره‌ای قرار گرفت و توانست در یک کشتی تماشایی حریفش را ضربه فنی کند اما داوران در کمال تعجب رای را برگرداندند و در شرایطی که پشت حریف کاملا به تشک چسبیده بود، معتقدند بودند که عبدولی گردن حریف را فشار داده است. با این حال وقت اول 6 بر 4 به سود عبدولی رقم خورد.

در وقت دوم عبدولی از حریف فن خورد و داور امتیاز 4 را برای حریف کره‌ای در نظر گرفت که تصمیم عجیبی بود و مربیان اعتراض کردند که فایده ای نداشت و یک امتیاز دیگر از دست داد تا 9 بر 6 عقب بیفتد و کشتی را ببازد.

سعید عبدولی در بازی های المپیک لندن هم با ناداوری نتوانست به حق اش برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد خواجوئی راوری
United Kingdom
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
امیدوارم قضاوت این كشتی مورد پیگیری قرار گیرد در المپیك قطعی نبود اما این حق كشی آشكار است و پخش فیلم این مسابقه بزرگترین بی آبروئی را برای دكتر كیم و داوران ... دارد.
باید بشدت پیگیری شود كره‌ای‌ها خودشان میدانند چه اشتباهی كرده اند و برای تبرئه خودشان اقدام به نشر وپخش عكسی مبهم از زاویه‌ پایین كردند كه القا كنند گردن به تنهایی گرفته شده اما پخش فیلم واقعیت و حقیقت را نزد تمام جامعه كشتی دنیا اثبات میكند.
نیم تیغ شدن عبدولی 2 امتیاز بود نه4 امتیاز فیتو پرتابی كه حریف را مستقیما به پل میبرد 4 امتیاز تا اینجا 12بر2 وقتی دوباره فیتو كرد4 امتیاز و ضربه‌فنی تایید شده توسط داور وسط و رئیس تشك !!! در پایان خاك عبدولی به پل نرفت به خطر محرز هم نیفتاد 2امتیازی بود نه4 امتیازی عبدولی روكرد وباید 1 امتیاز به او میدادند
اگر بنا باشد اعتراض به داوری نتیجه بدهد محرز و مسلم‌تر از این ناداوری و تخلف دیگه وجود ندارد. چون تخلف آشكار ونفض قانون است و اشتباه داوری و یا پوئن میزبانی نیست.

نیازمندی ها