جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: با برنامه و شناخت لازم برابر چین به میدان رفتیم و بازیکنانم با بهترین عملکرد حریف را شکست دادند.
کد خبر: ۷۲۲۱۴۶
بچیروویچ: بهترین بازیکن ما پزشک تیم است!

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی برابر چین اظهار کرد: چینی‌ها در دفاع و حمله خوب بودند و عملکرد مناسبی داشتند اما ما از ابتدا با شناخت بیشتری کار کردیم و با اختلاف امتیازی مناسب حریف را شکست دادیم.

او ادامه داد: اختلاف امتیازی را زود ایجاد کردیم و این به ما کمک کرد. در مرحله بعد هم احتمال دارد هر اتفاقی بیفتد اما ما با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم و به دنبال صعود به فینال هستیم. هدف ما قهرمانی در بازی‌های آسیایی است و برای آن مبارزه می‌کنیم. کره تیم خوبی دارد اما ما برای هدف‌مان تلاش می‌کنیم.

بچیروویچ افزود: می‌دانیم که چین در این مسابقه برای صعود به برد نیاز داشت اما ما در هر مسابقه فقط برای پیروزی به میدان می‌آییم. از ابتدا برای چینی‌ها برنامه داشتیم و بازیکنان من که بهترین هستند، از ابتدا برنامه‌ها را عملی کردند.

او در پایان با تشکر از مجید صادقی پزشک تیم گفت: بازیکنان من بهترین هستند اما فکر کنم پزشک تیم از همه آن‌ها بهتر بود چرا که تاکنون بازیکن مصدوم نداریم و امیدوارم این روند تا انتهای بازی‌ها ادامه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها