جام جم ورزشی: آزادکار وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران بعد از حذف از بازی‎های آسیایی گفت: مدام حمله می کردم، اما در نهایت داوران به من اخطار دادند.
کد خبر: ۷۲۱۷۰۴
رحیمی: حریفم دفاع می‎کرد، به من اخطار دادند

حسن رحیمی بعد از حذف ناباورانه در رقابتهای کشتی آزاد بازی‎های آسیایی کره جنوبی گفت: در حالی که من مدام به حریف کره ای حمله می‎کردم و او مدام دفاع می کرد، داور به من اخطار داد تا حریف از من امتیاز بگیرد.

وی تصریح کرد: شرایط کشتی گیر میزبان که از کره جنوبی بود به کمکش آمد و داوران به خوبی توانستند با اخطار و پوئن مرا بازنده این کشتی معرفی کنند.

حسن رحیمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر حریفی از قرقیزستان را شکست داد تا همه به موفقیت های بعدی او امیدوار شوند، اما در دور دوم به مصاف جان سیک یونگ از کره جنوبی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف شد.

هر چند داوری این دیدار نیز کمی به سود آزادکار میزبان بود، ولی رحیمی هم فاصله زیادی با کشتی های همیشگی خود داشت و به قول معروف، دست و پا بسته به مصاف این آزادکار کره‎ای رفت. البته رحیمی بعد از شکست حریف کره‎ای و نرسیدن او به دیدار فینال، شانس کسب مدال برنز را هم از دست داد و در نهایت از گردونه رقابتها حذف شد.

اینچئون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها