هیات مدیره فعلا حمایت می کند

تکذیب برکناری امیر قلعه‌نویی از استقلال

جام جم ورزشی: مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن حمایت از قلعه‌نویی گفت: درست است که در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما بازیکنان استقلال خواسته‌های ما را اجرا نکردند.
کد خبر: ۷۲۱۶۶۷
تکذیب برکناری امیر قلعه‌نویی از استقلال

بهرام افشارزاده درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن که سومین باخت متوالی آبی‌پوشان بود اظهار داشت: فوتبال است و در آن ممکن است پیروز شوید یا شکست بخورید اما از بازیکنان استقلال انتظار زیادی داشتیم. بازیکنانی که در اختیار امیر قلعه‌نویی هستند، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

وی افزود: در بازی با ذوب‌‌آهن توپ‌های‌مان به تیر دروازه خورد اما این مسئله دلیلی برای توجیه شکست نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه استقلالی‌ها اعتقاد دارند شکست در بازی‌ های اخیر حق‌شان نبوده است، گفت: اگر خوب بازی کرده بودند که پیروز می‌شدند. تیمی خوب بازی می‌کند که به پیروزی برسد. درست است در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما بازیکنان استقلال خواسته‌های ما را اجرا نکردند. در این برهه زمانی نمی‌توان کاری انجام داد و باید با قلعه‌نویی صحبت کنم که چه کاری برای پشت سر گذشتن این دوران باید انجام دهیم.

افشارزاده در خصوص جریمه بازیکنان عنوان کرد: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نکرده‌ایم و قرار است فردا در جلسه هیئت مدیره تصمیمات لازم را بگیریم.

وی در خصوص شایعه برکناری امیر قلعه‌نویی گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و هیئت مدیره از وی حمایت می‌کند. مشکلی خاصی وجود ندارد و او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها