جوابشان را با بی احترامی می دهم

وحید هاشمیان خط و نشان کشید

جام جم ورزشی: وحید هاشمیان گفت: بهتر است من سرم در کار خودم باشد و درباره این مسائل صحبتی نکنم. از اینکه کی‌روش چه کار می‌کند و شرایطش چیست اطلاعی ندارم و کاری به کار کسی ندارم.
کد خبر: ۷۲۱۶۲۰
نظر هاشمیان درباره مربیگری کریمی

در حالی که برای دستیاری کارلوس کی‌روش بارها نام‌های مختلفی اعلام شد و مسئولان فدراسیون فوتبال از وحید هاشمیان هم نام بردند، در نهایت علی کریمی به عنوان دستیار ایرانی سرمربی پرتغالی تیم ملی انتخاب شد.

وحید هاشمیان درباره اتفاقات اخیر به صحبت پرداخت که در زیر می خوانید:

*از اوضاع فعلی‌تان چه خبر؟

همچنان به کلاس‌های مربیگری می‌روم و خبر خاصی وجود ندارد.

*شاید خبرهای خاص در ایران باشد. علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد.

من نمی‌توانم در این خصوص نظر خاصی داشته باشم. فقط امیدوارم علی کریمی در مسئولیت جدیدی که در تیم ملی دارد موفق باشد و بتواند به تیم ملی کشورمان کمک کند.

*کریمی شرایط کمک کردن به تیم ملی را دارد؟

واقعاً نمی‌دانم. امیدوارم اینطور باشد و او بتواند به تیم ملی کمک کند و این اتفاق بیفتد. کریمی موفق شود، من خوشحال می‌شوم.

*برخی می‌گویند شاید کریمی در تیم ملی چندان مسئولیت نداشته باشد و اتاق فکر کی‌روش با دستیاران خارجی‌اش است. با این شرایط آینده تیم ملی را چگونه می‌بینید؟

بهتر است من سرم در کار خودم باشد و درباره این مسائل صحبتی نکنم. از اینکه کی‌روش چه کار می‌کند و شرایطش چیست اطلاعی ندارم و کاری به کار کسی ندارم، چون باید تمرکزم روی کلاس‌ها باشد و نمرات بالایی بیاورم. درباره آینده تیم ملی هم من نمی‌توانم پیش‌بینی داشته باشم و باید منتظر باشیم تا آینده برسد.

*پیش از انتخاب کریمی صحبت از حضور شما در تیم ملی هم بود. نظرتان در این خصوص چیست؟

چرا در این باره از من سؤال می‌کنید. باید از آنهایی بپرسید که این صحبت‌ها را مطرح کردند و این بحث‌ها را به راه انداختند.

*اصلاً صحبتی با شما شده بود؟

به هیچ‌وجه کسی با من صحبت نکرد. خوشبختانه یا متاسفانه تا زمان پایان کلاس‌ها نمی‌توانم از آلمان خارج شوم و طبق برنامه کلاس‌ها باید عمل کنم. 6 ماه دیگر از زمان کلاس‌هایم باقی مانده و در حال حاضر فقط به این موضوع فکر می‌کنم و مسائل دیگر برایم اهمیتی ندارد.

*قبول دارید مطرح کردن اسم‌تان در صورتی که صحبتی با شما نشد، اخلاقی نبود؟

اصلاً به این مسائل توجهی نمی‌کنم و حاشیه‌ها برایم اهمیتی ندارد. از اینگونه حاشیه‌ها و اخبار دروغ در ایران زیاد است و مشخصاً برای من این مسائل بی‌اهمیت است.

*وضعیت کلاس‌های‌تان چگونه پیش می‌رود؟

تقریباً 6 ماه از کلاس‌ها باقی مانده است. همانطور که قبلاً هم گفته بودم از یکشنبه تا چهارشنبه در کلاس‌ها هستیم و این کلاس‌ها قسمت‌های مختلفی دارد. باید 3 فاز را پشت سر بگذاریم که یکی از این قسمت‌ها حضور در کلاس‌های کارآموزی است و همانطور که همه می‌دانند من باید به تمرینات بایرن‌مونیخ بروم. این هفته هم یک گردهمایی داریم و 4 کشوری که کلاس‌های پرولایسنس را برگزار می‌کنند باید در ژنو حاضر شوند.

*این گردهمایی چیست؟

باید بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را ببینیم و بازی‌ها را آنالیز کنیم. تیم ما باید بازی بارسلونا را آنالیز کند و گروه‌های دیگر هم بازی‌های دیگر را آنالیز می‌کنند و برای سایر نفرات توضیح می‌دهند. بعد از آن باید تمرینی را طراحی کنیم که بتوان با تیمی که آنالیز کردیم مقابله کنیم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها