جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران می گوید مدالهای بازیهای آسیایی بین چهار تیم ایران، کره، فیلیپین و چین تقسیم می شود.
کد خبر: ۷۲۱۳۶۹
پیش بینی بچیروویچ از مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی

مهمد بچیروویچ پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل ژاپن، اظهار کرد: تیم ما هر روز بهتر بازی می کند. روز قبل مقابل فیلیپین بازیکنان ما در دفاع خوب کار کردند اما در حمله به خوبی دفاع نبودیم اما مقابل ژاپن مهارت تهاجمی خود را هم نشان دادیم. تیم در مجموع وضعیت خوبی دارد و جو خوبی بین بازیکنان حاکم است.

او در مورد نبرد با چین که پس از بازی با مغولستان خواهد بود گفت: بازی چین را از نزدیک در ورزشگاه ندیدم اما فیلمهایش را تماشا کرده ام. تیم قدرتمند، جوان و مبارزه جویی است اما ما هم تیم خوبی هستیم و بازی زیبایی خواهد شد.

بچیروویچ در مورد مدعیان جام گفت: فیلیپین، چین و کره جنوبی رقیبان اصلی ما هستند و فکر می کنیم مدالهای بازیهای آسیایی بین ما و این سه تیم تقسیم شود. من و بازیکنانم انگیزه زیادی داریم تا قهرمان بازیهای آسیایی شویم؛ عنوانی که تابحال ایران بدست نیاورده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال همچنین گفت: جام جهانی به تیم ما کمک کرده تا برای بازیهای آسیایی آماده شویم؛ خصوصا به بازیکنان جوانم که حالا نمایش خوبی از خود نشان می دهند و نیمکت ذخیره خوبی پیدا کرده ایم.

بچیروویچ در مورد بازی نکردن صمد نیکخواه بهرامی مقابل ژاپن گفت: او در ناحیه پاشنه پا کمی درد داشت. ابتدا با تیم گرم کرد تا اگر به او احتیاج پیدا کردیم وارد زمین شود اما ضرورتی برای حضورش در زمین پیدا نکردیم. به او استراحت دادیم تا برای بازی با چین کاملا آماده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها