خط و نشان سرمربی استقلال اهواز برای پرسپولیسی‌ها

ویسی: اگر قرار بود ببازیم به تهران نمی‌آمدیم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: آماده‌ایم تا در تهران پرسپولیس را تحت تاثیر خودمان قرار دهیم.
کد خبر: ۷۲۰۸۱۳
ویسی: اگر قرار بود ببازیم به تهران نمی‌آمدیم

به گزارش جام جم ورزشی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: ما آماده‌ایم در تهران پرسپولیس را تحت تاثیر میزان دوندگی، ‌جسارت تیمی و ضدحملات‌مان قرار دهیم تا مردم از نحوه بازی ما راضی باشند و سود ببرند.

وی ادامه داد:‌ پرسپولیس تیم بزرگی است و شرایط این تیم فرق نمی‌کند چرا که ما باید بزرگ فکر کنیم تا دست پر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تاکتیک این تیم برای بازی فردا افزود: تاکتیک تیمی را نمی‌توانم بگویم اما مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین تاکتیک توان بازیکنان و تمرکز آنهاست.

وی درباره بازیکنان مصدوم یا محروم استقلال خوزستان هم افزود: برای بازی فردا مصدوم نداریم اما روح‌الله سیف‌الهی دو اخطاره است و نمی‌‌تواند برای ما بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درادامه صحبت‌های خود در مورد روند تیمش اعلام کرد: ما در سه بازی اول با اختلاف یک گل بازنده می‌شدیم اما 5 هفته‌ای است که شکست نخورده‌ایم و در بازی‌هایی که به تساوی رسیدیم می‌توانستیم برنده شویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است، عنوان کرد:‌ دو بازی اخیر این تیم را دیده‌ام و پرسپولیس نسبت به قبل تغییر چندانی نداشته که بخواهیم بترسیم اختلاف صدر جدول با انتهای جدول فقط در تفکرات است یک تیم خیلی راحت می‌تواند بالا بیاید و جای تیم‌ها در جدول تغییر پیدا کند. ما فردا برای پیروزی به میدان می‌آییم و اگر قرار بود مقابل پرسپولیس از قبل بازنده باشیم اصلا به تهران نمی‌آمدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها