رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد AFC با محمدرضا خانزاده خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۸۰۰
برخورد AFC با مدافع پرسپولیس

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون درباره تخلفاتی که از سوی برخی از بازیکنان یا کادر فنی تیم ها رخ می دهد گفت: تخلفاتی که از سوی عوامل یا بازیکنان تیم ها رخ می‌دهد، در مقایسه با سالهای گذشته، کمتر شده است.

وی افزود: متاسفانه در برخی از رفتارها، مخصوصا قبل یا بعد از بازی، سرمربیان تیم‌ها مطالبی را درباره عملکرد داوران مطرح می‌کنند که طبق قانون درست نیست و اگر شکایتی از نحوه قضاوت داوران دارند باید کتبا و با سند و مدرک به کمیته داوران و سازمان لیگ ارائه دهند. باید به تصمیمات داوران در هر شرایطی احترام گذاشت. حتی اگر داور مسابقه اشتباهی را در نحوه قضاوت خود داشت باید به طور صحیح با ارسال نامه به کمیته داوران، اعتراض کرد نه اینکه در رسانه‌ها مسبب اصلی باخت تیم خود را داور اعلام کرد.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: شأن و جایگاه داوری نباید زیر سوال برود. باید مانند دیگر کشورها در خصوص نحوه قضاوت داوران حرفه‌ای عمل کنیم. بر همین اساس از هفته اول لیگ برتر تاکنون با متخلفان برخورد کرده و آنها را جریمه یا محروم کرده‌ایم. اگر روند اعتراض‌ها ادامه‌دار باشد بدون شک تنبیهات بیشتری را برای سرمربیانیا بازیکنان و عوامل تیم‌هادر نظر می گیریم.

وی در پایان درباره محرومیت احتمالی محمدرضا خانزاده در مسابقات پیش‌رو گفت: عملی که این بازیکن در رقابتهای آسیایی انجام داد پسندیده نبود و کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص رفتار ناشایست وی تصمیم گیری می‌کند. تجربه نشان داده که معمولا محرومیت یا جریمه نقدی برای این گونه رفتارها در نظر گرفته می‌شود. امیدواریم کنفدراسیون فوتبال اسیا برای تیم محرومیتی در نظر نگیرد و فقط فرد متخلف را جریمه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها