جام جم ورزشی: حسین هدایتی می گوید باشگاه اسپانیایی ختافه را می خرد و مالکیت این تیم را در اختیار می گیرد.
کد خبر: ۷۲۰۳۰۲
هدایتی: قرار نیست علی دایی سرمربی تیم ختافه شود

حسین هدایتی مالک استیل‌آذین که قصد خرید 55 درصد از سهام باشگاه ختافه را دارد درصدد است با یک تیم مدیریتی و حقوقی عازم اسپانیا شود تا ضمن بازدید از امکانات ورزشگاه و تیم ختافه رسماً قراردادش را رسمی کند.

* بالاخره خرید ختافه قطعی شد؟

ما بعد از جلسه‌ای که با مدیران ختافه داشتیم به توافقات خوبی دست پیدا کردیم و ان‌شا‌ءا... ظرف 20 روز آینده به اتفاق یک تیم مدیریتی، فنی و حقوقی به اسپانیا سفر می‌کنیم تا رسماً قراردادمان را ببندیم.

* صحبت از حضور دایی در کادرفنی ختافه شده است؟

خیر، برنامه‌ای برای حضور آقای دایی در کادرفنی ختافه نیست البته ایشان اسطوره فوتبال ماست و مطمئناً ما از تجربیاتش استفاده می‌کنیم کما‌اینکه تا حالا نیز یکسری تجربیات خوب در اختیار ما قرار داده است.

* در این سفر چه افرادی همراهی‌تان می‌کنند؟

چند تن از اسطوره‌های فوتبال ایران به همراه مدیران حقوقی هستند که مطمئناً این اسطوره‌ها در آکادمی فوتبال ما در ایران کمک خواهند کرد تا نخبگان به لالیگا بروند.

* شما بابت خرید 55 درصد چقدر پول پرداخت کرده‌اید؟

من پولی بابت خرید ختافه به اسپانیایی‌ها نمی‌دهم. من یک شرکت تولید و صادراتی میگو دارم که چند سال است با اسپانیایی‌ها کار می‌کنم و از طریق این شرکت به جای پول دادن به اسپانیایی‌ها طوری سرمایه‌گذاری می‌کنم که پول‌سازی هم بکنیم.

* شما چند بار اعلام کرده‌اید که می‌خواهید به پرسپولیس کمک کنید. اما می‌گویند شما نمی‌توانید رئیس هیأت‌مدیره باشید!

من هنوز هم اعلام آمادگی می‌کنم و منتظر هستم تا پرسپولیس را از طریق فرا‌بورس خریداری کنم. البته طبق مصوبه قانون، پرسپولیس و استقلال تا پایان سال 93 باید به بخش خصوصی واگذار شوند اما اگر این اتفاق رخ ندهد و دولت مخالف این واگذاری باشد تیم استیل‌آ‌ذین را دوباره احیا می‌کنم تا با باشگاه ختافه «لینک» شود اما سؤال من این است که چرا نتوانم رئیس هیأت‌مدیره شوم.

* این صحبت از طرف یکی از معاونان وزارت مطرح شده است که برخی مراجع ذی‌صلاح مخالف هستند شما رئیس‌ هیأت‌مدیره باشید!

اولاً برای خدمت کردن دنبال عنوان و پست نیستم، در گذشته هم این را ثابت کردم ضمن آنکه مگر من کمبود ریاست هیأت‌مدیره پرسپولیس را دارم؟ دوستان اراجیف می‌گویند! دروغ محض است، من بارها گفته‌ام اگر مدرکی دارید منتشر کنید البته آنها دنبال منافع شخصی هستند نه مصالح ملی و پرسپولیس و به زودی زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

* حرف آخر؟

هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس تبریک می‌گویم. ضمن آنکه من خاطرات خوبی با مردم انزلی و دورود طی مدت حضورم در آن تیم‌ها که به عنوان اسپانسر فعالیت کردم، دارم ضمن آنکه هیچ کار سرمایه‌گذاری نیز در آن مناطق انجام ندادم.(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها