جام جم ورزشی: هفته نهم رقابت های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که تراکتورسازی با 20 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد.
کد خبر: ۷۱۸۹۶۱
برترین های هفته نهم لیگ برتر

به گزارش جام جم ورزشی ، پیش از اینکه نگاهی به برترین های هفته داشته باشیم نگاهی به نتایج این هفته می اندازیم:

راه‌آهن یک - پرسپولیس 2

سپاهان یک - صبای قم یک

استقلال خوزستان 2 - تراکتورسازی 2

گسترش فولاد 3 - ذوب آهن 2

سایپا 4 - پدیده صفر

نفت‌مسجد‌سلیمان صفر - نفت تهران 2

استقلال صفر - فولاد یک

پیکان یک - ملوان صفر

در این هفته از رقابت های لیگ 22 گل رد و بدل شد که این عدد گل میانگین 2.75 گل را در هر بازی ثبت کرد. در این هفته گسترش فولاد و ذوب آهن پر گل ترین مسابقه را به نام خودند . گسترشی ها سه بر دو شاگردان گل محمدی را بردند. همچنین دیداری که پیکان در آن با یک گل ملوان را برد و همچنین دیدار استقلال و فولاد که با یک گل به سود فولادی ها تمام شد به عنوان کم گل ترین بازی این هفته شناخته شدند.

بهترین تیم هفته: سایپا

فولاد به عنوان مدعی قهرمانی در این هفته دست به کار بزرگی زد و در ورزشگاه آزادی با یک گل استقلال از شکست داد. این تیم می تواند تیم برتر هفته باشد اما پیروزی پر گل سایپا مقابل پدیده در این باره شک و تردیدهایی را به وجود می آورد. سایپا با چهار گل پدیده را در هم کوبید تا بهترین نتیجه را به دست آورده باشد.

ناکام هفته: همچنان استقلال و ملوان

در هفته نهم رقابت‌ها استقلال مقابل سومین مدعی قهرمانی نیز شکست خورد تا مشخص شود این تیم در مجموع مقابل مدعیان با مشکل مواجه می‌شود.

ملوان نیز در ادامه روند ناکامی خود در لیگ برتر با گل دقایق پایانی از پیکان شکست خورد.

بهترین بازیکن هفته: سروش رفیعی

در هفته‌ای که سپری شد چند بازیکن از جمله ادینهو از تراکتور، سیاوش یزدانی از پیکان و محمد نوری از پرسپولیس در ترکیب تیم‌های خود خوش درخشیدند و یک بار دیگر در نقش ناجی برآمدند. با این حال کار بزرگ هفته را سروش رفیعی انجام داد؛ این بازیکن در تهران ضمن ارائه یک بازی بی نقص و درخشان، تک گل برتری فولاد را به ثمر رساند تا عنوان بهترین بازیکن هفته به رفیعی برسد.

بهترین مربی هفته: مجید جلالی

سایپا این روزها همچنان با مربی سرشناس خود یعنی آقا معلم خوش می‌درخشد. این تیم در خانه با تفکرات مجید جلالی حریف مشهدی را گلباران کرد تا عنوان بهترین مربی هفته به سرمربی نارنجی‌پوشان برسد. پرسپولیس نیز همراه با حمید درخشان اولین پیروزی خود را کسب کرد تا درخشان که این روزها فوتبالی هجومی را ارائه می‌دهد یکی از مربیان خوب هفته باشد.

پرتماشاگرترین مسابقه:

استقلال - فولاد با 18 هزار تماشاگر

**بازی هفته:

استقلال - فولاد

**اتفاقات هفته:

*پس از 9 هفته همچنان یک خط تیره در جدول رده‌بندی مقابل مساوی‌های استقلال وجود دارد. این تیم 6 پیروزی و 3 شکست را کسب کرده است.

*استقلال و پرسپولیس پس از رسیدن به هفته‌های میانی لیگ روند تقریبا معکوسی را در پیش گرفته‌اند؛ به این ترتیب که نتایج درخشان روزهای ابتدایی استقلال متوقف شده است و از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها گویا به روزهای اوج بازگشته و بردهای این تیم در لیگ برتر آغاز شده است.

گلزنان لیگ برتر تا هفته نهم:

7گل: لوسیانو ادینهو (تراکتورسازی)

5 گل: محسن دلیر (تراکتورسازی) • سروش رفیعی (فولاد)

4 گل: رضا عنایتی (پدیده) • سامان نریمان جهان (تراکتورسازی) • لوسیانو پریرا (سپاهان) • احمد حسن زاده (صبای قم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها