اظهارات سرمربی فولاد پس از پیروزی برابر استقلال

اسکوچیچ: شخصیت ما این نیست که وقت کشی کنیم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: نمی‌توانم فیزیولژیک کی‌روش را تعریف کنم شاید بخاطر ساعت ۹ شب او خوابش گرفته بوده است.
کد خبر: ۷۱۸۷۹۶
اسکوچیچ: شخصیت ما این نیست که وقت کشی کنیم

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل استقلال در نشست خبری گفت: از این سه امتیاز خیلی راضی هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از نحوه بازی تیمم در نیمه اول راضی نبودم زیرا زیاد به بازیکنان استقلال احترام می‌گذاشتند. به هر حال در نیمه دوم دست به ریسک زدیم و حملاتی روی دروازه استقلال انجام دادیم، این مسئله مخاطره انگیز بود زیرا ممکن بود گل بخوریم. با توجه به اینکه استقلال از نظر بازی هوایی برتری خوبی داشت، مشکل بود که بتوانیم روی بازی هوایی برتر باشیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بعد از اینکه در دو بازی نتوانستیم برنده شویم، مقابل پیکان باختیم و در بازی با سایپا هم دو پنالتی از دست دادیم اما با دو برد آرامش به تیم برگشته است. باید نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و در آینده این مشکلات حل خواهد شد.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد خمیازه کشیدن کارلوس کی روش و اینکه بازی کسالت بار بود، گفت: من در شرایطی نیستم که فیزیولوژیک کی روش را تعریف کنم، شاید چون ساعت 9 شب بود او خوابش گرفته است، اما در مجموع بازی خوبی بود.

وی در مورد اعتراض هواداران استقلال به زمین خوردن بازیکنانش در جریان بازی تاکید کرد: شخصیت من و بازیکنانم نیست که وقت کشی کنند. مطمئن باشید من از بازیکنانم نمی‌خواهم که وقت کشی کنم. بیشتر از هرچیزی دوست دارم بازیکنانم بلند شوند تا دراز بکشند. این کار بیشتر از هواداران استقلال اعصاب من را بهم می ریزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها