جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون آنها تلاش کردند و ما با کسب این نتایج به صدر جدول نزدیک می‌شویم.
کد خبر: ۷۱۸۶۰۷
درخشان: با این نتایج به صدر جدول نزدیک می‌شویم

حمید درخشان پس از پیروزی 2 بر یک مقابل راه آهن در نشست خبری گفت: باید بگویم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول خوب کار کردیم. در نیمه دوم افت داشتیم چون مشکل بدنی داریم ولی ان‌شاءلله این مشکل را برطرف می‌کنیم. جا دارد از هواداران پرسپولیس تشکر کنم و امیدوارم در هفته‌های آینده به تیم ما کمک کنند. ضمن اینکه از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون آنها تلاش کردند و ما با کسب این نتایج به صدر جدول نزدیک می‌شویم.

حمید درخشان در مورد اینکه پرسپولیس به تحول زیادی نیاز دارد، گفت: صد درصد این موضوع را قبول دارم زیرا باید مشکلات‌مان را برطرف کنیم و کلی اشکال داریم که هفته به هفته باید این اشکالات برطرف شود.

وی در مورد حضور مکانی در ترکیب به خاطر اعتراض گفت: خیر ما یک تیم کامل هستیم و تا هفته آخر همه بازیکنان باید به من کمک کنند. مکانی و نیلسون برای‌شان فرقی ندارد که کدام یک بازی می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش در نیمه دوم کم آورد، گفت: در تعطیلی لیگ که 50 روز است فرصت خوبی برای بازسازی بزرگ داریم و بدنسازی خوبی انجام می‌دهیم که در دور برگشت آماده باشیم. این افتی که شما می‌گویید را قبول دارم.

وی در مورد اینکه در طول بازی به بازیکنانش تذکر زیادی می‌داد، گفت: سعی می‌کردم وظایف بازیکنان را به آنها گوشزد کنم و قانون من این نیست که بازیکن برای خودش بازی کند. این درست نیست که یک بازیکن 5 بازیکن را دریبل کند مطمئن باشید اگر در تیم من این کار را کند از تیم بیرون می‌ماند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض دوباره فاطمی گفت: اولین دلیلش خستگی عالیشاه بود و دلیل دومش هم این بود که فاطمی را جو بازی گرفت و از قسمت او دو خطر خوب به راه‌آهن رسید و او در بازی کپ کرده بود ولی ما نمی‌توانیم ریسک کنیم که یک جوان طوری عمل کند که ما خسارتش را بدهیم ولی فاطمی بازیکن آینده‌داری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها