جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: به مربیان پرسپولیس تبریک می‌گویم.
کد خبر: ۷۱۸۶۰۶
استیلی: به مربیان پرسپولیس تبریک می‌گویم

حمید استیلی پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس گفت: ابتدا باید به راه آهن تبریک بگویم که مقابل تیم بزرگ پرسپولیس عقب افتاد ولی خوب به بازی برگشت. ما به دلیل نداشتن مدافع میانی دچار مشکل شدیم و حتی تا روز گذشته با یک بازیکن خارجی آماده عقد قرارداد بودیم اما به دلیل مشکل پزشکی نتوانستیم از او استفاده کنیم و در آینده هم نمی‌توانیم از این بازیکن کار بکشیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول به دلیل مشکلات فردی دو گل خوردیم و هرچند خوب موقعیت خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم ولی به مربیان پرسپولیس تبریک می‌گویم. راه آهن تیمی است که خوب بازی می‌کند و به جز بازی با پدیده در همه مسابقات خوب کار کردیم و جوانان ما روز به روز بهتر می‌شوند و امیدوارم بازیکنان بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

استیلی در مورد اینکه چرا تیم‌تان خوب بازی می‌کند اما می‌بازد، گفت: با توجه به اینکه تیم ما دیر بسته شده خوب بازی می‌کنیم اما از جاهایی ضربه می‌خوریم که بازیکن تخصصی آن را نداریم. مدافع تجربه می‌خواهد اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم شما باور کنید در اوایل نیمه اول می‌خواستیم منوچهری را به خط دفاع بیاوریم اما امیدوارم با جذب مدافعان خارجی ضعف دفاع‌مان را برطرف کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها