هفته چهارم لالیگا اسپانیا

توقف اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون

جام جم ورزشی: آتلتیکومادرید فاتح بزرگ دربی مادرید شد.
کد خبر: ۷۱۶۸۲۷
پیروزی بزرگ آتلتیکو در دربی مادرید+گزارش تصویری

به گزارش جام جم ورزشی، شاگردان سیمئونه با ارائه یک بازی جسورانه در برنابئو پیروز شدند. آتلتیکو با گلهای آردا توران و تیاگو در مقابل تک گل رونالدو با نتیجه دو بر یک در مقابل رئال به پیروزی رسید.

آتلتیکو تلافی 15 سال نباختن به رئال را در یک سال اخیر در آورده است. آتلتیکو برای دومین بار در یک سال اخیر در زمین رئال پیروز شدند، رکوردی که این تیم برای اولین بار در تاریخ خود به آن دست پیدا کرد.

آتلتیکو در دقیقه 9 با گل زودهنگام تیاگو روی یک ارسال توانست که پیش بیافتد. پس از آن رئال با حمایت هودارانش بازی را بدست گرفت و بالاخره رونالدو از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

پس از گل رونالدو تا پایان نیمه اول ، رئال فرصت های بسیار زیادی در اختیار داشت تا از حریف پیش بیافتد اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفتند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.
در نیمه دوم اتلتیکو دوباره بازی را همان طور که می خواست تحت کنترل خود در آورد و در نهایت در دقیقه 77 این آردا توران بود که در دقیقه 77 گل پیروزی بخش تیمش را روی یک حرکت تیمی به ثمر رساند.
اتلتیکو مادرید پس از به ثمر رساندن گل دوم بازی را کنترل کرد و توانست که با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی، فاصله دو امتیازی خود را با صدر جدول لالیگا حفظ کند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها