جام جم ورزشی: مجتبی میرزاجانپور گفت: فرانسه تیم ملی والیبال ایران را ناک اوت کرد.
کد خبر: ۷۱۳۳۷۳
روایت ستاره والیبال از ناک اوت شدن ایران مقابل فرانسه

به گزارش جام جم ورزشی، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال بعد از باخت ایران برابر فرانسه گفت: باختیم. فرانسوی ها خیلی بهتر از ما بازی کردند. آنان خیلی خوب شروع کردند، سرویس های عالی زدند و با سرویس های مناسب تیم ملی والیبال ایران را ناک اوت کردند. از بازی فرانسه شگفت زده شدیم. اصلا توقع نداشتیم فرانسه این قدر خوب مقابل ما بازی کند. تیم ایران ست اول را خوب شروع کرد، اما بازی از دستمان در رفت. وقتی ست اول را واگذار کردیم بچه ها عصبی شدند و کنترل بازی را از دست دادیم. آنها هم خیلی راحت بربازی مسلط شدند.

میرزاجانپور با بیان اینکه در ست چهارم هم 24 بر 23 جلو افتادیم، گفت: فرانسه را دست کم گرفتیم، فکر می کردیم برنده این ست هستیم اما باز آنها کار را تمام کردند. با این باخت کارمان برای صعود به دور سوم سخت تر شد. ما امتیاز حساسی را از دست دادیم. ما باید بازی را به ست پنجم می کشیدیم تا حداقل یک امتیاز می گرفتیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال به بازی شنبه ایران برابر بلژیک اشاره کرد و گفت: حالا قسمت این طور بود .نباید زانوی غم بغل کنیم .باید این باخت را فراموش کنیم و به بازی با بلژیک فکر کنیم و برنده باشیم تا این باخت جبران شود. هنوز هیچ چیز مشخص نیست . شنبه که ما با بلژیک بازی داریم، فرانسه با آمریکا بازی دارد. باید دید چه اتفاقی می افتد. البته برای ما فقط تیم خودمان مهم است.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته نتیجه سومین مسابقه خود در دور مقدماتی قهرمانی جهان را سه بر یک به فرانسه واگذار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها