جام جم ورزشی: خولیو ولاسکو چند ماه پیش والیبال ایرانم را ترک و سرمربی تیم ملی کشورش یعنی آرژانتین شد. حال سوال این است که آیا بعد از موفیت های والیبال ایران از ترک ایران ناراحت نیست؟
کد خبر: ۷۱۲۹۱۳
خولیو ولاسکو از ترک ایران ناراحت است؟

به گزارش جام جم ورزشی، خولیو ولاسکو شش ماه است که ایران را ترک کرده و سرمربی آرژانتین شده ولی هنوز هر جا پا می‌گذارد اولین سئوالی که باید به آن پاسخ بدهد، درباره ایران است. فرقی نمی‌کند آرژانتین با کدام تیم بازی داشته یا اصلا ولاسکو برای چه به کنفرانس خبری آمده. به هر حال او باید از ایران بشنود و جواب بدهد.

ولاسکو که پس از شکست مقابل صربستان در کنفرانس مطبوعاتی این بازی حاضر شده بود، دوباره از ایران شنید ولی این بار کلافه شد و گفت: هزار بار گفته‌ام که می‌خواهم با تیم کشور خودم کار کنم. پس الان که با آرژانتین هستم، در جای درستی ایستاده‌ام. هرگز هم از اینکه ایران را ترک کردم پشیمان نیستم. هرچند می‌دانم که آنها به نتایج خوبی می‌رسند و به مراحل بالای این تورنمنت هم صعود می‌کنند.

تیم ملی آرژانتین در دومین بازی خود در رقابتهای جهانی برابر صربستان ۳ بر یک شکست خورد تا پس از برگزاری دو بازی تنها ۳ امتیاز کسب کرده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها