برخلاف ادعای برخی رسانه که اعلام کردند در زمان مصاحبه تند حمیدرضا سیاسی، حمید استیلی در کنار او بوده، شخص دیگری از باشگاه راه آهن در کنار رئیس هیات مدیره پرسپولیس به عنوان شاهد حضور داشته است.
کد خبر: ۷۰۵۰۸۰
شاهد مصاحبه جنجالی سیاسی علیه دایی که بود؟

به گزارش جام جم ورزشی، در جریان برنامه دوشنبه شب 90 وقتی حمیدرضا سیاسی مصرانه اعلام کرد که هیچ مصاحبه انتقادی علیه دایی انجام نداده است، سرمربی پرسپولیسی ها روی خط آمد و اعلام کرد که حمیدرضا سیاسی در مورد برکناری اش از این تیم با یکی از رسانه ها مصاحبه کرده و حتی در کنارش یکی از مسئولان باشگاه راه آهن به عنوان شاهد حضور داشته است.

این صحبت های دایی دیروز بسیاری از رسانه ها را به اشتباه انداخت تا آنها فکر کنند حمید استیلی فردی بوده که از باشگاه راه آهن در کنار سیاسی حضور داشته است. در حالی که نه حمید استیلی بلکه این فرد بهنام ابوالقاسم پور سرپرست تیم فوتبال راه آهن بوده که در کنار رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بوده است.

گویا بهنام ابوالقاسم پور بعد از گفت و گوی جنجالی سیاسی با این رسانه بارها با خبرنگار مورد نظر تماس گرفته و از او خواسته این مصاحبه جنجالی حمیدرضا سیاسی علیه علی دایی را کار نکند که البته با مخالفت مسئولان خبرگزاری مواجه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها