با وجود شکست گراس هاپرز در هفته نخست لیگ سوئیس

تمجید اسکیبه از دانیل داوری

سرمربی گراس هاپرز که تیمش در هفته نخست در داربی شهر زوریخ مغلوب شد دست به تعریف و تمجید از دروازه بان ایرانی خود زد.
کد خبر: ۶۹۸۶۹۶
تمجید اسکیبه از دانیل داوری

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از ایسنا؛ میشائیل اسکیبه ، سرمربی جوان گراس هاپرس از عملکرد دروازه‌بان ایرانی تیمش راضی است. او به تمجید از داوری پرداخت و ابراز امیدواری کرد این دروازه‌بان بتواند در آینده بازی‌های بهتری را برای گراس هاپرس به نمایش بگذارد.

اسکیبه شب گذشته (سه شنبه) در نشست خبری خود با تمجید از دانیل داوری گفت: من چیزهای خوب و زیادی درباره داوری شنیده‌ام، اما قبل از این که به گراس هاپرس بیاید بازی او را از نزدیک ندیده‌ام، بلکه مربی دروازه‌بان‌های ما دی وی دی بازی‌های داوری را دید و آن را پسندید. مطمئنم که داوری دروازه‌بان بزرگ و مطمئنی است. او به تازگی به جمع نفرات ما اضافه شده است و در آینده می‌تواند بهتر از این هم شود.

دانیل داوری در جام جهانی 2014 برزیل یکی از نفرات کارلوس کی‌روش بود، اما در هر سه مسابقه ایران روی نیمکت ذخیره‌ها نشست و فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد.

اسکیبه در ادامه درباره داوری گفت: در چند روز گذشته که با او در ارتباط بودم فهمیدم که داوری شخصیت آرامی دارد، اما فوق‌العاده‌ مصمم است. علاوه بر این او تقریبا جوان‌ است و می‌تواند چیزهای زیادی را در آینده یاد بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها