سرمربی تراکتورسازی گفت: هواداران تیم ما همواره شعار عیبی یوخ سر می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۸۶۶۹
«عیبی یوخ» شعار همیشگی هواداران تراکتور است

به گزارش جام جم ورزشی ؛ رسول خطیبی پس از پیروزی مقابل پیکان و فینالسیت شدن گفت: قهرمانی در این مسابقات مهم نیست بلکه ما در بازی‌های دوستانه می‌خواهیم نقاط ضعف‌مان را پیدا کنیم و همچنین در این جام شرکت کرده‌ایم تا یادی از شهدا بکنیم و نقاط ضعف خودمان در بازی‌های دوستانه باید پیدا کنیم. البته این تیم ما کامل نیست و یکی دو بازیکن مصدوم داشتیم و دو سه بازیکن خارجی هم اضافه می‌شوند. امروز هم با کمک خدا و با تلاش بازیکنان پیروز شدیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد خداحافظی علی کریمی گفت: با علی‌آقا رفیق فابریک و هم اتاق بودم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم او در زندگی هم مثل فوتبالش موفق باشد. مثل علی کریمی سخت پیدا می‌کنیم و شاید هم دیگر پیدا نکنیم.

خطیبی در مورد یارگیری تراکتورسازی گفت: فصل نقل و انتقالات تیم را جوان کردیم و اگر هواداران حمایت کنند و دو سه بازیکن هم به ما اضافه شود از تیم فصل قبل بهتر هستیم.

وی در مورد اینکه تماشاگران پیکان معتقدند بودند او کت زیبایی بر تن کرده، گفت: آنها لطف دارند.

خطیبی در مورد بازیکنان جدیدی که قرار است جذب کنند، گفت: دو بازیکن جدید می‌گیریم که یکی از آنها عراقی است، تا دو سه روز آینده این نفرات به ما اضافه می‌شوند.

وی در مورد اینکه از بازی با پیکان راضی بود، گفت: همانطور که گفتم در بازی‌های تدارکاتی ملاک برد و باخت نیست، ضمن اینکه تیم ما هم هنوز کامل نشده است. ما می‌خواهیم در بازی‌های دوستانه شرایط بدنی بازیکنان را بسنجیم و آنها را با هم هماهنگ کنیم و به نقاط ضعف خودمان هم دست پیدا کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا مدیریت بهتر از فصل قبل است، گفت: میانگین سنی تیم تراکتورسازی در فصل گذشته 29 تا 30 سال بود اما این میانگین سنی 24 تا 25 سال است که نشان‌دهنده جذب بازیکنان جوان است. ضمن اینکه ما پدیده‌های تیم‌های دیگر را جمع کرده‌ایم و از تیم فصل قبل بهتر هستیم. البته بازیکنان فصل قبل هم زحمت کشیدند و برای تراکتورسازی قهرمانی آوردند و از آنها هم باید تشکر کنم. اکنون در خط حمله مشکل داریم و باید تیم را تقویت کنیم.

خطیبی در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی شرایط این تیم را درک خواهند کرد، گفت: آنها همواره شعار عیبی‌ یوخ را سر می‌دهند و امروز هم این شعار را سر دادند و باز هم این شعار را می‌گویند.

وی در مورد بازیکنان جدید گفت: ظرف دو سه روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها