در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال، تمدید قرارداد با کارلوس کروش را قطعی می دانند، خبری در بخش آفریقای جنوبی سایت گل منتشر شده که نگران کننده به نظر می رسد.
کد خبر: ۶۹۸۲۸۰
آفریقایی ها ول کن کروش نیستند

به گزارش جام جم ورزشی؛ به نوشته این سایت، فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی هنوز از جذب کارلوس کروش نا امید نشده و سرمربی تیم ملی ایران کماکان یکی از گزینه های هدایت تیم فوتبال این کشور محسوب می شود.

دومنیک چیمهاوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به سایت گل گفته:" تا آنجایی که می دانیم، هنوز کروش قراردادش را با ایران تمدید نکرده است. پس باید منتظر ماند و دید که شنبه هفته آینده چه کسی به عنوان سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی معرفی می شود. "

چیمهاوی آنقدر به عقد قرارداد با کروش خوشبین است که دلیل تاخیر در معرفی سرمربی آفریقا را مذاکره مربی پرتغالی با ایران نمی داند:" کروش تا زمانی که قرارداد نبسته حق دارد با هر تیمی که می خواهد، مذاکره کند"

از طرف دیگر یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی به سایت گل گفته که اگر کروش به عنوان سرمربی جدید آفریقا انتخاب شود، نباید شگفت زده شد و بهتر است به اخباری که اینروزها در مورد توافق کروش با ایران مطرح شده، چندان توجه نکرد. (ای اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها