مدافع استقلال پس از ثبت قرارداد با این باشگاه می‌گوید: قراردادش با استقلال قلبی است.
کد خبر: ۶۹۷۹۸۵
صادقی: قراردادم با استقلال قلبی است

به گزارش جام جم ورزشی ؛ امیر حسین صادقی پس از ثبت قراردادش با استقلال، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: قرارداد من با باشگاه استقلال قلبی است. البته یک قرارداد دوساله با باشگاه امضاء کردم.

وی افزود: امسال تیم ما 30 الی 40 سال جوان شده است و شاید بتوان گفت تیم ما به نوعی از نوجوانان تشکیل شده است! امسال سال سختی را پیش‌رو داریم. امیدوارم هواداران هم کنار ما باشند و در سختی‌ها کمکمان کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بند خاصی در قرارداد شما آمده است، گفت: نه، مشکلی در این زمینه وجود ندارد. مبلغ قرارداد من یک میلیارد تومان است و چند بند درباره طلب‌های فصل گذشته‌ام در قرارداد آمده است. البته بندهایی در مورد پاداش‌هایی برای ملی‌پوش بودنم در قراردادم ذکر شده است. من سال گذشته یک میلیارد تومان قرارداد بستم که از آن هم فقط 350 میلیون دریافتی داشتم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات ورزشگاه آزادی نیز گفت: من از مسئولان ورزشگاه آزادی خواهش می‌کنم که کمی در دریافت مبلغ 250 میلیون تومان تخفیف بدهند. امکانات ورزشگاه آزادی در مقابل ورزشگاه‌های معتبر دنیا کامل نیست. سال اولی که رخت‌کن‌های ورزشگاه‌ آزادی را بازسازی کردند یک حوله و دمپایی در آنجا وجود داشت ولی الان آن‌ها را هم ندارد. اگر به رخت‌کن ورزشگاه‌های دیگر که سونا و جکوزی دارد بتوان رخت‌کن گفت پس نمی‌توان نام رخت‌کن را به رخت‌کن ورزشگاه آزادی داد. امیدوارم مسئولان هم همکاری کنند و کمی این مبلغ 250 میلیون را کاهش دهند چون رقم بسیار زیادی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها