رئیس سازمان لیگ گفت: باید همه معاملات در باشگاه‌های ما به پول رایج کشور باشد، نه دلار و ویلا و خودرو.
کد خبر: ۶۹۷۸۸۸
تاج: معاملات در باشگاه‌ها ویلا و دلار و خودرو نباشد

به گزارش جام جم ورزشی ؛ مهدی تاج رئیس سازمان لیگ بعد از نشست با احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش گفت: در آستانه شروع چهاردهمین دوره لیگ برتر کمتر کسی فکر می‌کرد که نشستی در خصوص موضوعات فرهنگی برگزار شود، اما ین دغدغه وزارت ورزش است.

سازمان لیگ 5 هزار و 700 مسابقه از لیگ برتر تا لیگ‌های درجه یک و دو در تمام کشور برگزار کرده و فینال‌ها نیز به لحاظ استاندارد و مطابق با آیین‌نامه سازمان لیگ برگزار شده است.

وی درباره شفاف‌سازی قراردادها اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در ورزش مطرح بوده فساد در فوتبال است و بارها اعلام شده که فساد در فوتبال وجود دارد، ما هم تلاش کردیم با شفاف‌سازی جلوی این فسادها را بگیریم. اساس و معیار ما در قراردادها آن چیزی است که در باشگاه‌ها منعقد شده و معاملات در باشگاه‌ها باید با پول رایج کشور باشد نه دلار، ویلا، خودرو و خانه.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه اگر مدیری نخواهد شفاف‌سازی کند، با وی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: همه مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش جلسه داشتند و این موضوعات مطرح شده، نمی‌دانم چرا زمانی که لیگ شروع می‌شود اما و اگر می‌کنند.

تاج در ادامه با بیان اینکه هدف از شفاف‌سازی، تضعیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست، خاطرنشان کرد: آن چیزی که مهم است اینکه در اصل آیین‌نامه شفاف‌سازی وجود دارد، وزیر صنعت هم به تیم‌های صنعتی گفته این کار را انجام دهند.

وی در پایان درباره مشکل استقلال و پرسپولیس با ورزشگاه آزادی گفت:‌ این موضوع را وزارت ورزش حل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها