یوگی و یک استایل متفاوت

خوش تیپ ترین مربی جهان+تصاویر

هواداران کمک حال مدیریت باشگاه باشند

صادقی: پیراهن استقلال مقدس است

مدافع ملی پوش استقلال پس از تمدید قراردادش با آبی های پایتخت گفت: بازیکنان جدید و جوان استقلال باید حواسشان باشد که چه پیراهن بزرگی را به تن می کنند.
کد خبر: ۶۹۶۲۲۸
صادقی: پیراهن استقلال مقدس است

به گزارش جام جم ورزشی ؛ امیرحسین صادقی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، از توافقش با استقلال گفت و عنوان کرد که بازیکنان جوان این تیم نباید فراموش کنند که پیراهن استقلال بر تن چه کسانی رفته است. مشروح گفت وگو را می خوانید:

* ظاهرا خیلی سریع با مسئولان استقلال برای ماندن در این تیم به توافق رسیدی.
- من کلا برای استقلال شرط و شروطی ندارم. بعد از برگشتن از برزیل دو جلسه با آقای نظری جویباری داشتم. جلسه اول که یک ساعت طول کشید و مسائل کلی در آن مطرح شد و جلسه دوم هم که کمی بحثمان جدی بود و بعد از یک ساعت توافق کردیم.

* برخی شایعات می گفتند که تو و دو ملی شوی دیگر سر مسائل مالی کمی مشکل داشتید.
- اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من رقمی را به استقلال پیشنهاد ندادم. آنها رقمی را پیشنهاد دادند و روی این رقم به توافق رسیدیم.

* الان از بزرگترهای تیم محسوب می شوی، این تیم را چطور می بینی؟
- تیم تغییرات زیادی داشته و کلا جوان تر شده است. یک سرمربی بزرگ به نام امیر قلعه نویی هم بالا سر این تیم است که انتظارات را خود به خود بالا می برد. ایشان یکبار در سال 82 یک تیم جوان و گمنام را با حضور کسانی مثل من، انصافی، قربانی، طالب لو و خیلی های دیگر در آن تیم بودند و بهترین بازی ها را ارائه می دادند. الان که وضعیت فرق کرده و برخی از این جوان های ما هم با تجربه سابقه دار هستند. شرایط امسال ما خیلی سخت است، ما کاملا شکل جدیدی را به خود گرفته ایم و برای ساختن تیمی قدرتمند کار سختی داریم.

* البته به هواداران حق می دهی که بخاطر نتایج فصل قبل توقع جبران داشته باشند؟
- بله، به هرحال استقلال باشگاه بزرگی است و همه از آن توقع دارند که جام بگیرد. این توقع برای استقلال و پرسپولیس همیشه وجود دارد و ما هم باید تلاش کنیم که امسال جبران مافات کنیم. گرفتن جام در فصل پیش روی می تواند دل هواداران را شاد کند. من مطمئنم که بازیکنان فعلی استقلال از انگیزه بالایی برخوردار هستند می توانند به تیم کمک کنند. آنها روحیه قهرمانی را حتما دارند و تلاش می کنند تا با ارائه بازی های خوب دل هواداران را شاد کنند.خوشبتانه تلفیق خوبی از جوان و با تجربه در تیم ایجاد شده که این ما را به آینده امیدوار می کند.

* امیرحسین صادقی چند سال است که در استقلال حضور دارد؟
- من کل دوران فوتبالیم را به جز دو سال در استقلال بوده ام که آن هم علی رغم میل من بوده است. یعنی من می خواستم در استقلال باشم اما برخی از افراد حاضر در باشگاه نمی خواستند من باشم و نگذاشتند در این تیم بمانم. هواداران من را می شناسند و می دانند که من همه چیزم استقلال است. من هیچگاه منتی بر سر استقلال نگذاشته ام و با وجود پیشنهادات متعدد که خود باشگاه هم در جریانش بود در این تیم باز هم ماندنی شدم.

* در حال حاضر بازیکنان زیادی در استقلال هستند که کم تجربه هستند. چه صحبتی با آنها داری؟
- من کوچکتر از این هستم که توصیه کنم اما به آنها می گویم که حواسشان باشد که پیراهن چه کسی را به تن می کنند. قبل از من امثال حسن زاده، پاشازاده و چندین و چند نفر دیگر در خط دفاع پیراهن استقلال را پوشیده و چند اسطوره دیگر هم قبل از این افراد لباس استقلال را پوشیده اند. امثال ما از استقلال می رویم و این لباس و تیم هستند که باقی می مانند. کسانی مثل جباری، قلعه نویی، بیانی و ده ها نفر دیگر از اسطوره های ورزشی این کشور بوده اند با این پیراهن دویده اند و در میادین تلاش کردند. با این لباس افتخارات زیادی کسب شده و خیلی ها آرزویشان یک لحظه پوشیدن لباس استقلال از نزدیک است. این پیراهن مقدس است و نباید آنرا ساده ببینند بلکه باید با همه توانشان برای تیم و لباس کار کنند و بدوند.

* قول قهرمانی می دهی؟
- خیلی برای این کار زود است. ما مثل درختی هستیم که تنها 5-6 شاخه زده است و نیاز به زمان داریم تا خودمان را رشد دهیم. فشار زیادی بر روی ماست ولی قول می دهم که برای قهرمانی بجنگیم. پارسال در اوج مشکلات مالی گفته بودم که هواداران تنها کاری که می توانند برای ما بکنند این است که به ما دلگرمی بدهند. الان به آنها می گویم که احتمال دارد در ابتدای فصل چند نتیجه بد به دلیل تغییرات زیاد داشته باشیم و از انها توقع دارم که در روزهای سخت کمک مان باشند. ما به انرژی هواداران نیاز داریم و آنها خیلی می توانند در ابتدای فصل کمک حال ما باشند. پشتوانه اصلی ما آنها هستند و همانطور که گفتم با حمایت آنها برای قهرمانی با تمام وجود می جنگیم.

* به عنوان سوال پایانی نظرت راجع به تغییرات کادرمدیریتی استقلال چیست؟
- وزارت ورزش و در راس آن آقای دکتر گودرزی برنامه های خوبی برای رشد استقلال و پرسپولیس دارند. در این راستا هیات مدیره خوبی چیده شده است و اقای افشارزاده هم در راس کار قرار گرفته اند. البته همه مدیران قبلی هم تلاششان برای استقلال بوده و همه زحمت کش بوده اند اما امسال در استقلال ما تغییرات زیادی داشته ایم و از سویی دیگر آقای افشارزاده کارنامه خیلی روشنی در المپیک و ورزش ایران دارند. در کنار ایشان اقایان توفیقی، صاحب پناه، نظری جویباری، پورحیدری و سایر اعضای هیات مدیره هستند که دلسوزانه کمک می کنند و همگی کار بلد هستند. من از هوادارانمان می خواهم که در کنار دعایی که برای ما می کنند، دعا کنند تا این کادر مدیریتی هم در کارش موفق باشد.به هرحال آنها باید کمک حال مدیریت باشگاه باشند و با حمایت از آنها باشگاه را یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها