سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تماشای دیدار فینال جام جهانی را از دست داد.
کد خبر: ۶۹۵۸۲۶
کروش فینال جام جهانی را از دست داد!

به گزارش جام جم ورزشی در حالی که کارلوس کروش برای تماشای دیدارهای نیمه نهایی و فینال جام جهانی به برزیل سفر کرده بود اما در میان تصاویر رسانه‌های جهان از حضور چهره‌های معتبر فوتبال دنیا در حاشیه جام جهانی هیچ گاهی تصویری از این مربی دیده نشد.

دلیل این موضوع هم این است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مشکلات شخصی ناچار شد به سرعت از برزیل به امارات بازگشته و مشغول کارهای شخصی خود در دبی شود. این در حالی بود که برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی درباره مذاکرات رؤسای فدراسیون‌های آفریقای جنوبی، الجزایر و نیجریه با این مربی را منتشر کرده بودند.

با این حال مشغله کاری کروش را به دبی کشاند و این مربی حتی شانس تماشای دیدار فینال جام جهانی 2014 میان آلمان و آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا را از دست داد و این دیدار را از تلویزیون تماشا کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال چهارشنبه 25 تیر برای ادامه مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال به ایران بازخواهد گشت و رئیس فدراسیون فوتبال وعده داده که به احتمال زیاد تا روز پنجشنبه 26 تیر تمدید قرارداد این مربی نهایی خواهد شد.

کروش پنجشنبه در حالی بر سر میز مذاکره خواهد نشست که برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها توافقی با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها