آلمان و آرژانتین از ساعت 23 و 30 دقیقه یک‌شنبه در ورزشگاه ماراکانا در چارچوب فینال جام جهانی 2014 برزیل به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۶۹۵۶۴۳
تساوی آلمان و آرژانتین در پایان نیمه اول

به گزارش جام جم ورزشی، در شروع بازی آرژانتین توپ و میدان را در اختیار گرفت و در سایه حمایت هواداران خود که از آلمانی‌ها بیشتر بودند توانستند چند حمله را روی دروازه حریف خود تدارک ببینند.

آرژانتین با نفوذهای مسی و زابالتا از جناح راست چند حمله را روی دروازه حریف خود تدارک دیدند که البته این حملات چندان دروازه آلمان را با خطر روبه‌رو نکرد.

دقیقه 21 روی پاس به عقب اشتباه تونی کورس در موقعیتی تک به تک هیگواین صاحب توپ شد که شوت او در موقعیتی بسیار خوب از کنار دروازه بیرون رفت.

در ادامه بازی دقیقه 29 آرژانتین توسط هیگواین به گل رسید که داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

آلمان در نیمه اول عملکرد چندانی خوبی نداشت و بازیکنان آرژانتین بارها روی دروازه این تیم خطرساز شدند.

البته آلمانی‌ها چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه حریف خود داشتند.

در ادامه بدشانسی‌های آلمان در این بازی کرامر که دقایقی قبل از شروع بازی به دلیل مصدومیت خدیرا جانشین این بازیکن شد خودش مصدوم شد تا شورله به میدان بیایید.

بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آلمان با ترکیب نویر، لام، بواتنگ، هوملس، هوودس، شواین‌اشتایگر، کرامر (31 شورله)، تونی کروس، توماس مولر، اوزیل و کلوزه در زمین حاضر شد.

در تیم ملی آرژانتین هم رومرو، گارای، زابالتا، بیگلیا، پرز، هیگواین، مسی، ماسکرانو، دمکلیس، روخو و لاوتزی به میدان رفتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده ریتزولی از ایتالیا است. او در نیمه اول به هودس و شواین‌اشتایگر از آلمان کارت زرد نشان داد.

در دیدار نیمه نهایی هلند با پیروزی 3 بر صفر مقابل برزیل به مقام سوم رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها