مصدومیت هافبک ایرانی جدی است

وداع همیشگی فریدون زندی با دنیای فوتبال؟

باشگاه الأهلی برای هافبک ایرانی خود مراسم خداحافظی گرفت. این احتمال وجود دارد که زندی دیگر نتواند پا به توپ شود. او از احتمال مربیگری در الأهلی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۴۳۸۳
وداع همیشگی فریدون زندی با دنیای فوتبال؟

به گزارش جام جم ورزشی، فریدون زندی هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران فصل گذشته در دیدار برابر المعیذر به شدت آسیب دید و فصل برای او به پایان رسید.

زندی از ناحیه پا دچار شکستگی شد و سران باشگاه الأهلی مجتبی جباری را به عنوان جانشین او انتخاب کردند. به نظر می‌رسد که آسیب‌دیدگی زندی جدی است و او دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند.

باشگاه الأهلی برای زندی مراسم خداحافظی برگزار کرد و در این مراسم سران این باشگاه قطری از بازیکن ایرانی خود تقدیر کردند و هدایایی را برای او ترتیب دادند تا نشان دهند که قدردان بازیکن خود هستند و آسیب‌دیدگی باعث نمی شود تا او را فراموش کنند.

در این مراسم رئیس باشگاه الأهلی به زندی لوح تقدیری را اهدا کرد و جایزه‌ای را هم به پاس دو فصل حضورش در الأهلی به او داد. زندی هم از برگزارکنندگان این مراسم تشکر کرد و گفت: از اینکه باشگاه الأهلی مرا فراموش نکرده است بسیار خوشحال هستم. از این باشگاه به خاطر همه زحماتی که برای من کشید تشکر می‌کنم.

زندی درباره احتمال بازگشتش به مستطیل سبز گفت: برای اینکه به مرز آمادگی بدنی برسم به یک فصل استراحت نیاز دارم. بعد از آن سرنوشتم را مشخص خواهم کرد. این احتمال وجود دارد که به کادر فنی الأهلی اضافه و مربی این تیم شوم.

شیخ احمد بن حمد آل ثانی رئیس باشگاه الأهلی هم در سخنانی از زندی تشکر و قدردانی کرد و برای او شفای عاجل را آرزو کرد. ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها