سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا پس از حذف تیمش از دور رقابت های جام جهانی گفت که تاریخ کشور کاستاریکا همیشه به این تیم افتخار خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۲۴۹۸
پینتو: تاریخ کاستاریکا همیشه به این تیم افتخار می کند

به گزارش جام جم ورزشی ؛ تیم ملی فوتبال کاستاریکا در ضربات پنالتی مغلوب هلند شد تا از راهیابی به نیمه‌نهایی جام‌جهانی باز بماند. خورخه لوئیز پینتوسرمربی کاستاریکا پس از این دیدار گفت: ما باید همیشه به این تیم افخار کنیم. بازیکنان با تمام وجود جنگیدند و سزاوار حضور در نیمه نهایی بودند.

شکست خوردیم اما خوشحالیم. وقتی به اینجا آمدیم بسیاری از مردم به ما باور نداشتند اما در طول جام‌جهانی کارهای زیبایی انجام دادیم. با اینکه مجبوریم این مسابقات را ترک کنیم اما حتی مقابل تیم‌های قدرتمندی که با آنها بازی کردیم هم شکست نخوردیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم در این مسابقه با هلند برابر بودیم و با اینکه باید در برخی جنبه‌ها بهتر شویم، پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتیم. نشان دادیم که می‌توانیم خودمان را سازماندهی کنیم؛ تاکتیک‌های خوبی داریم و می‌توانیم فوتبال بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا خاطرنشان کرد: اثر بزرگ و مثبتی از فوتبال کاستاریکا به جا گذاشتیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ کشور هم به آنها افتخار می‌کند. آنها هر چه در توان داشتند، به کار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها