از زمان آغاز جام جهانی 2014 برزیل طرفداران تمام تیم ها چشمانشان به صفحه تلویزیون هایشان دوخته شده است اما در این میان، چینی ها با اینکه تیمشان در جام جهانی برزیل حضور ندارد تاکنون سه نفر تلفات داده اند.
کد خبر: ۶۸۶۶۰۸
جام جهانی 3 چینی را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تاپ سانته، فقط در نخستین روزهای رقابت های جام جهانی برزیل، داس مرگ در میان فوتبال دوستان چینی جان سه نفر را درو کرد.

جسد یک مرد جوان 25 ساله چند ساعت پس از پایان بازی اروگوئه و کاستاریکا که با نتیجه 3 بر یک به سود کاستاریکا خاتمه یافت، کشف شد. کالبدشکافی نشان داد که این دیوانه فوتبال بیش از 48 ساعت نخوابیده بود و به همین دلیل دچار سکته مغزی شد.

همچنین در پایان بازی استرالیا و شیلی که در آن شیلی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد یک جوان چینی دیگر جانش را بر سر این بازی گذاشت.

نتیجه دیدار تیم های هلند و اسپانیا که 5 بر یک به سود هلند پایان یافت نیز تلفات در بر داشت و موجب مرگ یک چینی دیگر شد.

با اینکه تیم چین در این رقابت ها حضور ندارد ، دلیل این مرگ و میرها در میان چینی های طرفدار فوتبال چیست؟ پاسخ این سوال در واقع یک محاسبه ریاضی است، اختلاف زمان 11 ساعته میان برزیل و چین. بنابراین، چینی هایی که می خواهند رقابت ها را مستقیم تماشا کنند باید تا صبح بیدار بمانند.

کمبود خواب همراه با استرس عامل اصلی مرگ این سه چینی است که بر اثر سکته مغزی و قلبی جانشان را بر سر فوتبال گذاشته اند.

تازه این آمار مربوط به 2 یا 3 روز نخست رقابت های جام جهانی است. مسابقات همچنان ادامه دارد و ممکن است آمار قربانیان این جام از جمله در چین همچنان بالا برود.

مترجم: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها