سرپرست باشگاه پیکان می‌گوید کار انتقال سیدمهدی رحمتی به این تیم کاملا در چارچوب مشخص و قانونی انجام شده و در چند روز آینده نیز با سه تن از بازیکنان تراکتورسازی وارد مذاکره جدی برای عقد قرارداد می‌شویم.
کد خبر: ۶۸۵۹۳۰
قرارداد دو میلیارد تومانی پیکان با رحمتی

به گزارش جام جم ورزشی، ابراهیم ثنایی، در مورد جذب سیدمهدی رحمتی خاطرنشان کرد: مطمئنا بخش مهمی از عملکرد یک تیم را دروازه‌بان تشکیل می‌دهد و در این میان چه کسی بهتر از مهدی رحمتی که بتواند درون دروازه تیم پیکان بایستد و اعتماد به نفس تیم را بالا ببرد.

او در واکنش به برخی از صحبت‌های مطرح شده از سوی کادرفنی استقلال در مورد انتقال رحمتی به پیکان گفت: هیچ مشکلی در نحوه انتقال رحمتی به پیکان وجود نداشت. او تصمیمش را گرفته بود که در استقلال نماند و البته در این میان چند پیشنهاد خوب هم با مبالغ نجومی از چند تیم شهرستانی داشت.

سرپرست تیم پیکان اضافه کرد: فکر می‌کنم مبلغی که فصل پیش به مهدی رحمتی داده شد حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان بود و امسال نیز پرداختی ما تقریبا در حوالی دو میلیارد تومان به این دروازه‌بان ارزشمند بود. البته ما قراردادهایمان را براساس سقف بودجه 15 میلیارد تومانی که از سوی سازمان لیگ تعیین شده می‌بندیم. حالا این مبلغ می‌تواند به طرق مختلف و در مبالغ مختلف به بازیکنان داده شود. مهم آن است که از بودجه کلان انحرافی نداشته باشیم.

ثنایی همچنین از مذاکره با چند بازیکن خبر داد و گفت: سعید دقیقی، مرتضی اسدی و محمد نصرتی بازیکنانی هستند که مدنظر ما هستند. البته یکی از بازیکنان استقلال نیز مدنظر ما قرار دارد.

سرپرست باشگاه پیکان بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: ما قراردادی منطقی را با مهدی رحمتی را امضا کرده‌ایم. بخشی از مبالغ پرداختی به رحمتی در تیم استقلال توسط اسپانسرها پرداخت می‌شد و در این میان باشگاه پیکان بسیار فعال عمل می‌کند. تفاوت قرارداد باشگاه پیکان و استقلال با رحمتی در آن بود که مالیات او را باشگاه استقلال پرداخت می‌کرد اما در قرارداد ما پرداخت مالیات برعهده خود رحمتی است.

او همچنین از مذاکره با چند بازیکن خارجی در اردوی ترکیه خبر داد و گفت: احتمالا 23 یا 24 تیرماه تیم پیکان برای برگزاری اردوی تدارکاتی عازم ترکیه می‌شود و در آنجا احتمالا بازیکنان خارجی نیز که مدنظر ما هستند، به تیم اضافه می‌شوند.

سرپرست تیم پیکان اظهار کرد: با توجه به اینکه ما از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم در این فصل کار سختی را پیش رو داریم. ما در این فصل به دنبال سهمیه آسیا هستیم و برای همین باید پتانسیل کسب سهمیه را نیز داشته باشیم به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کنیم. ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
۰
۰
شاید این موضوع برای استقلال خیر باشد و خدا با استقلال است و آقای رحمتی بدان كه تیم ما قائل به شخص نبوده و با رفتن شما هم نابود نمیشود و حالا كه از دو میلیارد نگذشتی ایرادهای بنی اسرائیلی به مدیران آبی نچسبان!امیرخان زمانی كه با كروش مشكل داشتی از شما حمایت كرد و با روحیه خرابت ساخت و حالا بهتر است دیگر مصاحبه نكنی!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها