مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برابر تیم ملی آرژانتین تلاش‌مان را چندین برابر خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۸۵۴۹۹
حسینی: باید مقابل بزرگترین بازیکنان دنیا قرار بگیریم

سایت جام جم ورزشی - سیدجلال حسینی در خصوص تساوی تیم ملی ایران مقابل نیجریه اظهار داشت: برگزاری اولین بازی در هر جام حساسیت‌های خاص خودش را دارد. از طرفی نیجریه قصد داشت به هر شکلی که شده ما را شکست بدهد تا بازی مقابل بوسنی برای آنها یک فینال باشد اما ما خیلی خوب مقابل تیم آفریقایی ظاهر شدیم و به اهداف‌مان در این بازی رسیدیم. درست است که در تاکتیک دفاعی بسیار خوب عمل کردیم اما ما در چند فرصت می‌توانستیم دروازه‌ حریف را باز کنیم.

حسینی در مورد بازی با آرژانتین نیز تصریح کرد: بر هیچ‌کس پوشیده نیست با یک تیم بزرگ و ستاره‌های فوتبال جهان که بهترین بازیکنان دنیا در آن بازی می‌کنند باید رقابت کنیم. پس باید تلاش‌مان را نسبت به بازی گذشته چند برابر کنیم تا بتوانیم به اهداف‌مان مقابل این تیم برسیم.

وی تأکید کرد: نمی‌توانم این بازی را پیش‌بینی کنم اما به مردم می‌گویم به قولی که به آنها داده‌ایم قطعاً وفا می‌کنیم حالا هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد. شاید اوایل بازی با نیجریه کمی برای ارزیابی حریف بازی را در زمین خودمان اداره کردیم اما با گذشت زمان حتی حمله هم کردیم و چه بسا می‌توانستیم به گل برسیم.

حسینی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا شانس صعود دارید یا خیر گفت: با تمام وجودمان تلاش خواهیم کرد، کار خیلی سخت است اما نباختن در بازی اول روحیه بچه‌ها را چند برابر بیشتر کرده امیدوارم که یک نتیجه در خور شأن نام ایران در بازی مقابل بزرگترین تیم دنیا بگیریم. البته کار سخت است و باید باز هم در ساختار دفاعی و هم هجومی به همدیگر کمک کنیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها